Monday, December 20, 2010

LBP dan darah

LBP- Little Big Planet. Satu game kat PSP yang sekian semalaman aku download. Akhirnya dapat main dah. 2 hari dah aku lekat ngan game nih. Huhuhuhuhu. Syiok jer main. Silalah download ye. Best sangat. Banyak gak ler game aku download dua tiga menjak nih. Semua best-best and sangat layan. Ngeeeeee.

Haihhhhh. Demam kembali. Aku demam balik. Asyik demam jer nih. Macam Kak Peej dah haaaa. Dia pun asyik demam. Kesian dia. Aku nih demam-demam pun ligat lagi gagahkan diri main game lah apa lah. Tapi memang kepala pening lah. Yang penting, tadi pagi masa kat toilet, aku batuk teruk giler. Sekali kan, kahak aku ada darah. Uwaaaaaaaaaaaaaaa. Tahap dah sampai luka dah tekak tuh.

Pedih pedih. Tapi still mentekedarah laksa sarawak :P

Oklah. Bye!!

p/s: Kata nak tutup belog. Mana nya? Hahahahhaha. Entah, aku kan suka-suka berubah fikiran. :D

No comments: