Thursday, December 2, 2010

Bag baru!

Hiks. Dapat bag baru yay!!! Semua sebab bag aku putus masa tengah jalan-jalan dalam Sogo. Lepas tuh dah alang-alang dalam Sogo and tengah sale, terus usha tempat bag tuh. Usha punya usha, jumpa yang berkenan di hati. Nak beli tapi takda duit. Sedih ajer. Then try tanya aunty, boleh tak kalau nak beli bag baru. Terus dia cakap boleh, and nanti dia bayarkan. Oh suka!!!!


Cantik tak bag baru saya??? :) Sila cakap cantik tau. Actually nih adalah sling bag. Bukan handbag. Aku tak gemar sangat keluar bawak handbag. Handbag aku cuma bawak pergi beraya, function like dinners etc. Sebab tuh aku tak usha pun handbag, just usha yang sling jer :) First bag aku usha, dia ada dua style strap. Sling and yang pendek untuk handbag. Kaler dah cantik, design dah cool, cumanya ada slack lah sikit tang design, so aku amik yang nih lah. Ada lagi cantik, tapi aku suka warna nih :)

Sukanya ada bag baru! Esoknya keluar dengan aunty, terus pakai. Masa beli tuh aunty takda, bagi duit jer. Hehehehehh.

Thanks cik! Murah rezeki kitak :)

No comments: