Friday, May 1, 2009

Tukar Wajah...hiks~ :P

assalammualaikum~~

whoaaaaaaa~
gumbira rs hati.
sudah tukar lagi itu rupe blog :P
heheheh.
asik bergelap jer kan.
ape kata tukar cerah sket :P

kalo dkat FS dlu kan,
aku nye profile FS sumer bagai, in and out ijau~~
aku peminat setia ijau :)
ikut mama~ :D

so skrg aku nak blog ijau plak.
dr dlu asik gelap jerrr~
jgn plak ckp aku ikut Kak Ceera plak...
mmg takmo ijau...
tp dh nak tukar sgt kaler..
aku pilih jer ijau sbb ske ijau..huhuhuh

jap ag nak nmbh le pape ke lagi kat blog bagi comey sket..
huhuuhuu
nh dh tahap takde keje dh nh..
padahal senin depan ade lagi exam :P
klah...blah lu~

-salam-

p/s: aku rs kan, aku dh tahap gler blogging cmnh sbb tak lm ag nak balik swak cuti...takley blogging slalu nt...nape eyh? :P

2 comments:

Aiza Aidid said...

hehe.. cntk la layout yg ni ain =))
same cm kte..
br tuka layout.. cm xde keje len nk wat.. haha

ASAA said...

urs pon chantek tau :)

btol3...mmg cam takde keje dh :P