Saturday, May 2, 2009

Alone in KL City

assalammualaikum~

hmmmm.
aku br jer selesai siap2 nh.
nak kuar bli brg.
almost maghrib.
aku tau.
tp in need sgt2.
so have to.

nak pergi times square bli toiletries
and a bit stock makanan
since aku sgt malas ke cafe dh sepanjang bulan nh.
makan satu kali.
skali harung bfast lunch and dinner at 11pm.
habit yg tak bagus.
tp malas.

not to mention.
i am broke.
duit abes dh.
tnggl beberapa ringgit.
hopefully ckup untuk naek cab jap lagi.
nak kene cucuk atm nh.

oklah.
kene smpai TS before maghrib.
nak solat kat sn lagi.

continue later lah eyh.

-salam-

p/s: nape eyh aku slalu susahkan diri sndiri smpaikan sanggup kuar sorang2 di bandar KL nh tanpa teman...pelik? lebih rela sorang2 dari susahkan kwn2 untuk meneman...bagus, tak susahkan org tp bahaya untuk diri..hmmm

4 comments:

Unknown said...

bgus2.. berdikari sket~~

ASAA said...

hoho...sentiase berdikar since 1st time smpai semenanjung lagi :D

tak pernah susahkan org..sumer pon naek public transport...route2 public transport pon insyaAllah hafal :)

Fadhlah said...

aik..awak nie org mana?serawak ek?

ASAA said...

yup....saya originally from sarawak :)