Saturday, May 2, 2009

Tbe2 Homesick.......T___________T waaaaaaaa!!~

assalammualaikum~~

tsk tsk tsk tsk..
tersgtlah emo skrg tau tak???!!
tbe2 homesick yg amat gler plakkkkkkkk...!!!!
huhuhuuhuhuhuh
(tp dgr lagu tahap disko plak kan...hoho)

tgh2 baca blog org..
bc blog Arianna and ade story pasal parents die turun Sabah for her dad's meeting.
tetibeeeeeeeeeeeeeee teringt masa mama n ayah dtg KL nak anta
adik, die nak balek Wales.
sbb utamanye bkn nak jumpe aku pon...
tp kan....
dorang bertegas nak tggal hotel dkat ngan my faculty
(since fac dkat tgh2 KL tuh kan..hiks hiks)
menunjukkan bahawa mereka mmg nak jumpe aku...~
woooooo...ske3~~
(ape aku merepek nh, mesti dorang nak jumpe anak manja dorang nh..hohooh)

ms itu mmg heaven.
suh jer dorang amik hotel murah.
murah2 pon ko,
smpai ayah aku bertekad carik hotel laen sbb hotel die cam tahap T__T
takdelah murah mane nye..mahal gak pe..kunun jer ckp budget hotel..ceyh~
(amik hotel murah sbb dorang nak bermlm satu mlm jer...siang takde pon lam hotel)
at last mama ckp takyah.
semlm jer pon.
btol gak.

lagi heaven pergi bersoping sakan bersama mereka~
i loikeeeee~
ishhhh.....aku rindu gler nak peluk ayah nh~
tingt everytime kalo balek KL,
papa mesti peluk and cium dahi...
alamak....alamak..
cam panas jer dh mata nh...
rinduuuuuuuuuuu~!!!!
(aku anak ayah okkkkkk~!)

mama plak mesti akan peluk jgak lah kan...
ohh...harus.
hehehehehhe.
ms tuh ok jer.
skali dh lmbai2 smpai tak nmpk dh,
mule lah mata panas semacam kan.
huwaaaaaaaaaaaaaa~

seperti biase, cuti 2bln lebih nh aku takde kat umah lelame
tamat sesi 2007/2008 yg lepas pon aku balek 2weeks
out of 2 months plus hols T___T
aku buat ape??
hohohoh.
disebabkan jadi JAKSA,
aku kene stay untuk ikut English Speaking Zone punye bengkel untuk JAKSA.
UKM kan English Speaking Zone (i mean kat kolej2...kunun..aku ckp bm jer :P)
and also stay untuk sumbangsaran(brainstorming) JAKSA kat Cherating (nh aku ske...)
tinggal kat hotel wooooo~
mewah bilik~~~~ makan makanan hotel tanpa membayar ape2~
sp tak ske :P
(tak fair sbb ade JAKSA dpt honeymoon suite yg sgt gorgeous and besar and mewah and ade beach view privately...!!!!!!)
and also stay sbb dpt jadi PC or pemudahcara kami pggil di UKM or fasilitator
untuk intake baru....buli freashies time~ (yelah sgt buli~)
sbb jd PC aku kene balek awal on June instead of early July T___T

this time around,
kire ok sbb sebulan lebih kat Kuching.
out of 2months plus2 tuh.
sbb this May sebok ngan MASUM.
so takley balek awal.
MASUM abes 27th tak silap.
so kene stay smpai end of May.
huhuhuhuhuh :((

tak sbr nak jumpe mama n ayah!!!
mama maybe dtg next week lah kan ngan adik yg nak masok KMNS tuh.
tp kan....
ayah ikut ke tak eyh????
huuuuuww~
aisehhh....i miss my adik2 oso la...
rindu buli2 serta menyakat2 dan membelanja mereka KFC
(aku kakak yg baek tauuu...time ade duit :P)

ish.
ter emo nh haaaa...~
cmne nh..isnin maseh de paper.
esok nak call mama n ayah..
rinduuuu~
rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu~~
rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu~~~~

-salam-

p/s: mother's day tak lama ag kan? nak bli ape eyh untuk mama? nak masak untuk die, tp aku takde kat umah plak..ermm..i'll try my very best to get a medal from MASUM, for her :) kalo tak dpt..ermmm..i'll figure out nati lah nak bg pe...tingat dlu ms kecik buat origami Swan selama seminggu dgn susah payah untuk die...and she kept it until pindah umah and ilang :(

No comments: