Thursday, May 7, 2009

Tagged 2~ :D

1) Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?

Shaqeerah....sebab itu nama aku and aku suke nama aku :) and sumer dalam blog aku pasal aku lah :)


2)Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?

http://hariq-sha.blogspot.com/
aku saje jer letak name tuh. hariq tuh adalah version terbalik qirah...so ble baca terbalik...jadilah shaqirah :)
oh, orang slalu tye, tuh name org teristimewa di hati ke....
takde maknenye okkkkkk~!!!!!!!!!
tak kejadah aku nak letak nama sape2 kat blog aku :P

3)Apakah method penulisan dalam blog anda?

gaya penulisan thesis UKM aka gaya UKM...boleh???
hahahahahhahaha
aku takde method2 nh.
aku taip jer lah cmne pon...janji aku selesa ble bc balek :)

4)Pernah terasa nak hapuskan blog anda?

tidak sama sekali....slalu terasa mahu meng-update dan mencantikkan serta meng-edit tanpa henti sehingga betol2 puas hati....yang tuh ade lah syg.. :P


5)Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang TAG anda ini?

oh...yang tagged aku nh my senior, Syuk Forensik :)
hiksssssss.
blog die simple dan mmg btol2 lah hatinya berbicara...
jgn marah ye Syuk :P


6)Senaraikan orang yang akan anda TAG

tadi dah tagged dh org...nak tagged sape eyh...ermmm...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
TAKDE!!!!

malas eyh nak pk nak tag sape...hiksss...sape nak buat, silalah amik dengan hati terbuka :P

-salam-

p/s: weyh weyhhhhh....aku last paper pagi nh weyhhhhhhhhhh!! sonoknyeeeeeee!! excited gler nh nak jawab paper last nh....hohohohohohoohoho...takde rasa nak tdo nh haaa~~ :P
(sbb tuh aku blogwalking, dan terjumpe aku di tagged di blog encik kartun~~)
ahaksssssssss.

No comments: