Tuesday, May 5, 2009

the 100th Entry :)

assalammualaikum~~

:)
dah entry ke seratus rupenye sejak aku mula blogging
pada 19/9/2008.
aku rasa kalo orang laen tentunye dah ribu riban dh entry.
yelah.
kalo dikira-kira,
dh nak masok 8bulan dah blogging.
tapi entry baru jer 100??!

huhuhuhuhu.
masa aku mule blogging dulu,
aku hanya blog sebab nak luah masalah jer.
kalau takde masalah aku tak blogging (errrkk??!)
yeeee...betol...
aku masa tuh kalau ade masalah jer aku blog.
kan aku dah pernah ckap,
aku pilih blogging sebab aku rs selesa luahkan ape2
tanpa perlu aku nak jaga hati sape2 dengan masalah aku tuh.

tambahan pulak,
tak lama lepas mula blogging tuh,
aku dah duduk for final exam semester.
so aku sangat malas nak update (tambahan masa tuh baru lagi and tak reti lah auto-publish, sticky mode bagai tuh)
and then lepas tuh cuti.
kan aku pernah cakap kalo aku cuti,
and kat Sarawak,
aku takley online.
kan umah aku takde line tepon apatah lagi broadband.
so sebab tuhlah entry aku sgt tak byk,
dengan kata laen nye..SIKIT :P

sebenarnye banyak mende happening berlaku sepanjang aku blogging.
tapi disebabkan takley nak upload gmbr masa tuh (masa tuh kolej tak pakai WiFi JAring lagi...so sgt lembap...)
aku jadi takde mood nak update.
yelah.
cter nak berjela2 kan,
tapi satu gambar pon takde.
sgt tak besh.
huhuhuhuh.

and sekarang pon dah nak abes dh semester.
and aku akan sebok dengan MASUM.
lepas abes MASUM balek Sarawak untuk cuti.
lagilah jarang nak update.
tapi aku janji,
MASUM nt aku akan buat catatan diari.
and ble smpai Sarawak,
aku akan rajin2kan diri pergi ke KFC tuh dan berblog smpai lebam pasal MASUM
:)

oh ya,
tarikh latihan pusat MASUM boling padang yang 13/5 tuh dah tukar.
Shat, player team MASUM datang bilik aku mlm tadi and cakap
latihan diawalkan.
sebaik jer abes last paper trus latihan.
huhuhu.
last minit announcement.

maksud nye,
aku tak dapat nak lepak ngan mama dkat hotel lama2 (nak lepak kejap pun tak dpt kot...tsk tsk tsk)
aku tak dapat nak enjoy tgk movie dlu sambil2 jalan2 abeskan duit.
aku terpaksa kemaskan dan kosongkan bilik nh secepat mungkin sbb nt sepanjang latihan menginap di Bangi.
T____T
aku dh rasa kepenatannye.
huhuhuhu

oh,
yep!
latihan adalah di padang sintetik boling padang di Seremban 2.
and kami akan menginap di Bangi.
which means,
hari-hari latihan, kami akan bergerak awal dari Bangi
dan pulang lewat ke Bangi.
sangat memenatkan T___T

tapi,
nothing compare to my passion for lawnbowl :)
minat aku kat lawnbowl sangat membuak2 sekarang :)
tapi jgn ajak aku lawan tenpin boling.
sebab aku adalah juara longkang bagi tenpin boling.
(sia-sia jer masok kelas boling masa skolah)
huhuhuuhuhu.

sekarang kan,
kalo sehari tuh aku takde update ape2 kat blog aku,
aku rs bersalah plak kat blog aku nh.
hikkssss.
semalam aku exam pagi dan petang.
tgh hari tuh aku rs tak sihat.
ptg abes exam,
balek bilik,
aku tgk muke aku pucat semacam.
then badan panas.
then hauuuuuuuuussssssss melampau2.
tak lama lepas tuh aku muntah2 plak.
then aku tdo ptg tuh smpai malas lepas makan ubat.
(seb baek 'cuti' weyhhh..)
aku rs aku kene food poisoning.
huhuhuhuuh.

hari nh pon satu hari tak sedap badan.
keje aku tdo jer.
semlm sbb tdo lm ptg tuh smpai malam,
malam nye aku takleyh tdo.
kol 3am lebih br tdo.
aku bgn kol 10am.
tp sgt pening and tak larat.
aku mandi.
then around 11am tuh tdo balek smpai kol 4pm-ish.

skrg aku rs sedikit sihat dah.
seb baek aku dh abes study untuk paper last.
lega hati sedikit d ctuh.
huhuhuhuhu.

klah.
nt aku update lagi k blog?
sayang kat blog nh.
chantek kan die kaler ijau dh.
hikksss :)

-salam-

p/s: aku dpt free magazine dari satu syarikat penerbitan majalah nh...hehehehe...nt eyh aku masokkan entry pasal tuh :) oh, aku pon pernah masok majalah tuh untuk interview...walaupun kecik cinonet..ehehe..kecoh jgak member2 :P

2 comments:

Fadhlah said...

nothing too say..nice reading

ASAA said...

hikss...thanks for commenting :)