Sunday, May 10, 2009

MASUM~

assalammualaikum~~

haaaa~
nh nak update sket.
pasal latihan pusat masum aku.
huhuhuu.

ari ahad ade kem motivasi dari pagi smpai mlm
kat Hutan Pendidikan Alam, UKM Bangi.
so dari pagi smpai malam ler kat sna.
even nak mandi siap2 pon kat toilet kat ctuh.
kat ctuh tempat budak2 PALAPES.

pagi smpai petang ade sesi ceramah (adeyh..boring)
pastuh malam plak sesi penutup tak silap aka sesi penyerahan bendera~

latihan hanya dimulakan hari Isnin nh iaitu 11/5/2009.
tadi masa briefing dapat 3 t-shirt UKM ngan satu backpack tertulis ATLIT UKM..
bangga wooo nama UKM..~
UKM di hatiku~~~
hikssss~

ok2.
berbalik kepada jadual latihan aku.
penat btol aku tgk...~~
cmnh.

seperti sedia maklum,
latihan pusat untuk boling padang adalah di Seremban 2.
so hari2 ulang alik Bangi-Seremban 2.

latihan adalah pada pukul 8am smpai 12pm
then 3pm smpai 7pm.
Isnin nh insyaAllah ade friendly match dengan pasukan USIM.
Khamis and Jumaat plak maybe ngan pasukan
SUKMA Negeri 9 and USIM jgak.

hari rabu plak menurut Kak Farah,
kalo dibenarkan,
sesi pagi adalah fitness test.
ohh.
aku ade kecederaan ankle yg dh lm
(terseliuh kat ankle yg sama sebyak lebih dr 6 kali sepanjang hidup)
so maybe akan berjumpe pakar fisioterapi untuk dapatkan nasihat sama ada aku kene pakai ankle guard or not.

sedikit sebanyak cmtuhlah latihan aku.
sampailah ahad depan.
Isnin (18/5) takde latihan satu hari tuh.
so agak2 aku merewang area Bangi nh kot.
kene g bli suar khakis untuk tournament.
huhuhu.

pastuh kene bli byk tudung putih nh~
and then kemungkinan besar kasut squash aku tuh akan ditampal tapaknye.
sbb ape?
sbb kalo maen boling padang,
tapak kasut kene rata,
takleyh corak2.
so kenelah g tampal.
(terpaksa bli kasut baru nh untuk squash..huhuhu)

klah.
nati aku update lagi.
esok pagi kol 6.50am kene terpacak kat bus stand depan KIY nh bas nak amek g hutan tuh ha.

-salam-

p/s: mama dah sampai dh td malam :) die skrg tinggal kat umah Cikgu Marina, bekas guru adik yang nak masok matrik tuh. Cikgu tuh beriya2 nak mama n adik tggl umah die. Husband die siap amik leave lagi nak anta adik g matrik Isnin nh. terharu btol. semoga Allah semakin memberkati keluarga Cikgu :)

No comments: