Tuesday, April 26, 2011

Yayay! Dah anta tesis!!

Ngeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!! *senyum lebar sampai telinga*

Alhamdulillah..
Dah siap semua..
Dah hantar tesis!!
Hikssssss..
Kan aku cakap pagi tadi nak pergi Bangi..
Kononnya 7.30am lah nak gerak dari fakulti..
Tapi kol 7.30am tuh jugak aku baru nak bangun tido..
Tuh pun roomate aku yang kejutkan..
Ngeh ngeh ngeh ngeh..

So gerak dari KL around 8.15am gitu..
Amik komuter kat stesen Putra jer.
Yarabiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!
Apsal ramai sangat eyh??
Ke arah Seremban lah..
Komuter ketiga baru kitorang naik.
Tuh pun main padat2 kan diri masuk jer..
Pukul 9am lebih ok masa tuh..
Apa semua orang nih masuk kerja lambat ke??
-_-"

Sampai Bangi jer terus lenggang2 jalan ke arah kedai..
Excited gila nih! Hehehheheheeh
Lepas amik semua buku, then balik..
Terus hantar ke ofis program...
Seronoknyaaaaaaaaaaaaa lah haiiiiiii!!
Tapi macam sedih jugak lah..
Lepas hantar tesis..
Jumpa lah ada pensyarah sorang tuh..
Dia jer ada kat ofis..
Salam2 semua..
Sedih jer rasa tadi..
Macam tak sangka dah 4 tahun dekat UKM..
Huhuhuhuhuhuhu..

Paling best tengok hasil tesis!
Hehehhehhhehhehhehe..
Kagum sendiri-sendiri bila tengok tesis..
Rasa macam tak percaya jer semua tuh diri sendiri yang buat..
Bila baca balik, senyum sorang-sorang..
Yelah, macam pelik jer boleh buat semua tuh..
Macam tak percaya dengan kebolehan diri..
Hikkkkkkkssss



Ngeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!! *senyum lebar lagi*
Tiap kali tengok jer senyum..
Hehehhehehehhhe..
Suka betul jer kannn :P

Oklah, nak cakap tuh jer.
Sekarang dah boleh rilek2..
Tunggu nak shipping barang jer lagi..
Semua dah siap kemas..
Yayay!
Tak sabar nak balik rumah!
Tapi sedih jugak nak tinggalkan KL.
Banyak memori ohhhhh kat cnih!
Pahit manis semua ada.
Pedas masam pun ada..
Tawar apetah lagi kannnn :D

Nak main Plant vs Zombie lah.

Babai!!

p/s: Nak pegi Gentinggggggggggggggg!! T___T

6 comments:

Ted said...

congratz ain sbb dh settle everything...how was ur feel rite now? xboleh nak digambarkan dgn kate2 kan2? hehe~

Hariq-Sha said...

@ted :

tenkiuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!! tau takpa, hepi bukan kepalang. macam menjerit, menyegih semua tuh tak dapat menggambarkan kehepian! :D

alamfana said...

wah tahniah ain tahniah..:P
kannnnnn if dah siap tu, mmg manis lah perasaan nye... tu blom dpt A lg, haaaa lagi lah nnti rase nk melompat bintang..

btol tu, kte akan kagum dgn kebolehan diri sendiri..

Hariq-Sha said...

@Kak Fana:

mekaseh kakkkkkkkkkkkkkk!!!
tuhlahhhh, rasa hepi dia lain macam jer tau.

sangat kagum! hehehehehhehe

iPhone best? apa cer? hek3

aLaMFaNa said...

Iphone yg di tnye nyer yerrr...
Hahahaha..Best la jgk..masih dlm proses mengenali ati budi..i ni kan lembabbbb skit bab2 mcm ni..hee~

Hariq-Sha said...

@Kak Fana:

Mestilah tanya iPhone, I kan meminati smartphone nih :P

Eyh kak, tadi I jumpa Anuar Zain you. Handsome OMG!