Saturday, April 16, 2011

Nothing worth more than IT

Macam-macam lah hai jadi bila tinggal 2 minggu lagi nak habis nih.

Dilema aku dibuatnya. Atas pagar. Ke kiri salah, ke kanan salah. Berdiri atas pagar lama-lama, roboh pulak kang, salah jugak. Hmmmmmm.

Apa yang boleh dibuat? Berdiam jer. Orang tanya, bagi tau apa yang diketahui jer. Mana tak tau senyap. Itu hal antara orang lain. 

But still, aku tak suka situasi macam nih. Sedih lah macam nih :( Tinggal 2 weeks kot. Huuuuuuuuwwwwwwww.

Ello eloooooooooo. Saya mahukan memori indah sahaja sebelum tinggalkan UKM. Saya tak mahu memori gelap ke memory lost ke apa ke. *tetiba sopan kan*

Oklah, penat otak aku memikirkan benda nih. Padahal, perkara remeh gila kan. Saja peningkan kepala sendiri.

Aku nak tido.

Babai!

p/s: Sometimes, when something evolved around the circle, just let it be in the circle. Maybe it doesn't suit the outside world at all. 

No comments: