Monday, April 4, 2011

Towards the end

Less than a month.

That's the amount of time left for me, for US final year students, in UKM.

Hari nih, 4/4/2011 adalah deadline untuk my course hantar completed draft of our theses. And here I am, babbling around. Hehehhehe. Bukan apa, rehat kejap. Penat jugak asyik mengadap, mengedit writing tak sudah.

Sabtu lepas dinner course. Hehehehhe. First time ever, aku tak ikut tema. Sebab apa? Sebab baju yang aku suka tuh takda warna purple dah. Habis stock. Menyampah jer. Last-last, sambar jer kaler maroon pink. Agaggagagaga. Tema dinner purple+white :D Pandai kan?

So, memang menyerlah lah aku malam tuh sebab nya, aku jer yang lari tema kot. Yang lain tuh, kalau ada lari pun, tak nampak sangat.


Nih lah baju aku ke dinner kelmarin. Ngeh ngeh ngeh. Lari gila tema. Nih dah sesuai pergi dinner kolej jer ari tuh yang tema pink+putih ke merah+putih ke tiga2 rona tuh. Lupa pulak.

Anyways, salah satu lagi sebab aku pilih baju nih, sebab murah. Bahahahaha. :D Nampak kecik sikit tak badan aku? heheheheehhehehehehe

Oh, first time ever jugak aku pakai blusher. Hikssssss *blushed* Tuh jer lah paling up pun make-up aku. Selalu pun pegi dinner, paling up pun aku pakai eyeliner and bedak tuh. Tuh kira rajin dah tuh. Ikut hati malas nak make-up.

Anyways, sedih lah dinner kali nih. Sebab last dinner EVH kan. Huhuhuhuhuhu. Sebak jer rasa. Sempat nangis pulak tuh masa wakil kitorang bagi ucapan mintak maaf and terima kasih kat semua orang. Huuuuuuuwwwwww. Lepas nih masing-masing bawak haluan sendiri. Hmmmmph.

Tapi yang best, akan balik Kuching for good! Hoyeahhhh!!

Oh, before tuh, marilah kita bertungkus lumus untuk hantar writing nih siang karang, and untuk last exam in UKM minggu depan, then viva on the 19th and 20th of April. Lepas tuh, kita enjoyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!

Nak pergi mana eyh lepas viva? Ingat nak pergi banyak tempat and amik gambar ramai-ramai dengan coursemates. Mesti seronok! Can't wait!

Oklah, nak sambung buat kerja. Selamat kembali bekerja semua. Have a blast week! :)

Babai!!

p/s: Fully occupied! Seronok sebab tak banyak masa nak fikir pasal orang lain or benda lain. Paling lega, sebab tak payah sakit hati fikir pasal orang tuh. Now I know kenapa dia tak hairan pun nak contact ke tak, sebab bila busy, tak hairan pun nak ingat orang lain. And good for me, boleh slow-slow lupakan. 

No comments: