Thursday, April 14, 2011

The beginning of the end

Have I mentioned yet that I am finally done with UKM's exam? *clap-clap*

Ye kawan-kawan, aku akhirnya dah officially menghabiskan segala exam yang ada di UKM nih. Except for viva lah. Tuh exception tuh. Hehehehehhehe.

Semalam adalah my last paper untuk final exam in my last semester in UKM nih. Gembira dia bukan main kepalang biarpun soalan exam separuh mati aku nak menjawab. Tak cukup masa weyh. Sangat tak cukup. Hishhh. Tapi takpa, since tuh last paper, maka, bergembiralah kita. Hehehehhehehehe :D

Selepas jer keluar exam hall, kecoh-kecoh dekat cafe sambil having our lunch, macamkan cafe tuh kitorang yang punya, then kecoh amik gambar pulak sekeliling K1, yang pernah jadi rumah aku untuk 3 tahun, then baru balik kolej masing-masing. 

Tetiba rasa sayu bila fikir balik. Yelah, lepas nih semua orang bawak haluan masing-masing. Aku nih nun jauh di Kuching, bila lah nak jumpa semua orang yang duduk dekat Semenanjung nih. Huhuhuhuhuhuh.

Tinggal 2 minggu lebih jer aku kat KL nih. Huhuhuhuuhuhu. Tiket balik tak beli lagi, sebab sendiri pun tak sure nak balik bila lagi. Hehehehhehehehe. Mau enjoy-enjoy dekat KL dulu. Jalan-jalan dulu sebelum balik Kuching for good. Banyak sebenarnya tempat kat KL nih aku tak pergi lagi ok. Huhuhuhuhuh. Banyak lagi tempat makan best-best aku tak pergi lagi. Tak puas hati nih.

Oklah, nak buat preparation. Esok ada career fair Jobstreet kat Midvalley. Kang ada walk-in interview kang, tergagap-gagap pulak aku. Hohohohohoho. Cuak lah wey. Nak pergi awal-awal boleh? Hahahhaha. Semangat jer lebih kan.

Ok, aku lapar gila nih nak lunch tapi awal lagi. Huhuhuhuhu. 

Babai

p/s: I've told you, one day if I'm starting to not give you the attention like i have been given you before, don't blame me. 

No comments: