Saturday, April 9, 2011

Of weekend's morning

Selamat pagi!! Wahhhhhh, tak menahan kan pepagi dah ceria. Hahahhahahah. Cukup tido katanya :D

Plus, dah hantar writing thesis. Legaaaaa. Tawakal jer lepas nih. :) Tinggal final exam dengan viva jer lagi.

Disebabkan tido awal semalam, makanya, pukul 4am aku dah bangun. Lama dah aku tak bangun and stay awake pepagi nih. Selalu lepas Subuh tuh lah baru aku nak tido.

So sebab mood adalah baik pagi nih, maka, gigih buat breakfast. Cheese nan kooooo~! Home made! The best! Hahahahhaha. 

Cheese nan, with orange juice and later, mangga pulak as dessert. Memang sedap! Apa ingat breakfast takda dessert ke? :P

Saja nak membebel dekat blog. Boring jugak pepagi nih, selain WAJIB baca notes for final isnin nih. Huuhuhuhuhuhu.

Anyways, ramai jugak yang birthday dia ari nih eyh? So aku nak wish lah nih.

Happy birthday kat semua yang sambut birthday ari nih! Have a blast. Have a nice weekend. Have fun with your loved ones. Last but not least, be happy always. May God bless you! :D

Oklah, aku nak sambung baca notes. Sambil-sambil tuh layan Maharaja lawak kat Youtube. Bahahahahhahah. Bongok ok dorang nih. Sakit perut aku gelak. Yang penting, aku suka Jozan dari dulu. So akan tetap sokong Jozan :D

Happy weekend everyone!!! Mana yang bekerja tuh, selamat bekerja! :D Oh, esok F1 racing, kan best kalau aku boleh pergi tengok. Hmmmmph.

Orait, ciao!

Babai!

p/s: Tak lama lagi nak balik Kuching for good. Tetiba rasa excited tapi nervous at the same time. Hahahaha. :D



No comments: