Sunday, April 17, 2011

Mixed

Semalam hari paling best!! Membuak-buak rasa happy uolsss!

After what? Ermmmm, 6 months ke more. Akhirnya uolsss akhirnya!!!

Ok tuh jer. Taknak cerita lebih sebab none of your business. Bahahhahahahahahha.

Suka hati aku ler nak cerita ke tak. Sapa push-push aku, aku sentap. Dah, pi jaga tepi kain sendiri :D

Ada orang tak puas hati aku tak cerita kat dia. Tapi lagi tak puas hati siap kata aku judge dia. Amboiiiiii, tau kau rasa tak puas hati pulak. Ingatkan tak boleh merasa kan. Ingatkan kau tau buat orang sakit hati jer. Sekarang sendiri merasa, baru kau nak salahkan orang. Siapa start dulu? So, paham-pahamlah kan. 

Taknak orang layan gitu, tau sakit hati, so stop making people hurt. Apa besar sangat ke kau sampai semua orang nak kena jaga hati kau jer? Please, I've had enough of you pointing back at me when it is actually your own fault. You started it, so, accept it please. I am done feeding your ego. Now turn orang lain pulak bagi makan ego kau. Stop being in denial ok. Huhhh.

Owh, lagi satu. You said sorry too much. Too much which actually makes me sick of it. I mean, senang nya kau mintak maaf. Tapi semua tuh lepas all the tantrum lah kan. Lepas senang-senang kau main cakap lepas jer. Orang kata, terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata, mintak maaf lah ye. Bagi kau, senang nak sakitkan hati orang, bila orang tuh dah fed up, baru kau tau salah kau and mintak maaf.

Aku rasa kau better belajar untuk beranggapan positif dekat orang. Stop making negative assumptions about people. Tak semua orang perfect. And jangan pandang orang sebab satu kelemahan dia, tapi pandang dia dengan seribu kelebihan dia. 

You, of all people, orang paling last aku akan fikir negatively. Tapi, sepanjang kita kenal, you yourself kill the good thoughts I have about you. Aku paling respect kau, of course except my parents and family. Tapi, kau layan aku like I don't matter at all.

Aku mintak maaf kalau sakitkan hati kau. Tapi those are the facts. Aku bercakap sebab aku rasa apa yang kau buat kat aku. Kau senang-senang sakitkan hati aku. Not even once, kau try tak sakitkan hati aku untuk jangka masa panjang. After a while, kau tetap buat benda yang sakitkan hati aku. Apa salah aku sampai dilayan macam tuh sekali? Sebab kau dah nampak kelemahan aku? So all the goods now have gone bad? Aku seriously tak faham apa salah aku. Semua aku buat pun salah. Expectation kau dekat orang terlalu tinggi. No one will actually meets your expectations kalau macam tuh lah gayanya kau tengok orang. 

Eyh, tetiba terlebih emo. Padahal nak bagi tau pasal kehepian aku semalam. Ehehehhehe. Selalu jer menyimpang kannnn. Oklah, mau prepare for viva. Hohohoho. Cuakness level : 70% for now :D

Babai!

p/s: Apa sebenarnya kau pandang pada seseorang? Perfections? I hope I will not be like you, looking for the goodness in people and not seeing them as a whole. One day, you'll get what i mean. God bless you. I am sorry, be happy with what you do.

No comments: