Tuesday, April 14, 2009

Photos and Captions :) Bukit Merah :)

assalammualaikum~~

tujuan aku buat post nh nak letak gmbar2
masa kat bukit merah.
gmbr2 yang aku ade jerlah.
yang aku takde, takdelah aku letak(tuh pon ko nak explain ke ain?! huh!)

disebabkan aku nh jenis yg ske benor
nangkap gmbr pemandangan,
alkisahnya byklah gmbr pemandangan lah ye.
gmbr org ade.
tp tak sumer gmbr aku amik.
ade tuh mmbr2 yg snap.
dh camera dorang.
aku mane de camera.

meh aku cter kat captions jap ag k..
(click kat gmbr untuk image yang dewa punye besar :D )

aku pon tak sure ble gmbr nh diambik
otw pergi ke balek pon tak ingt..heee :D

nh pos "sumer tgk Kak Shima"..
hoho..jadi jugak gmbr nh..

hehehehe..chalet nh chantek wooo~~

nh bukan boat kami..akakkakkaka :P

aku boring tunggu boat smpai..
so maen camera emmy :D

saya suka itu awan... :)

nh gambar aku amik pakai camera emmy..hohoho.
aku suke amik gmbr awan..huk3

well well..cantik tak gmbr potrait nh?
hua hua hua...
nak nunjuk jer aku berjaya pakai mode potrait camera org...huk3

chalet...chantek kan?
kompom mahal..huuuwww

orang2 nh ingt boat ktorg nh nak amik dorang skali..
pastuh depa dok pelik tgk ktorg wat sampling mende..
kui kui kui

perkenalkan..
my rumet kat bukit merah..
Kak Shima..
candid lorr...dia tak tau maa masa nh :D
testing mode potrait lagi..

aku dah cakap aku ske gmbr awan... :P

lagi dan lagi...layan jer lah..hahahah.. :D

tang angle nh takdelah chantek sgt chalet nye :P

tuh jer lah gmbr aku mampu upload.
ade byk..
penat aku edit nambah frame ngan letak watermark..
last2 error in uploading..
gmbr last nh lah yg dpt upload..
nt ade ag aku edit lagi ini entry kasi tambah ye.

mamak!
teh tarik satu!!!
itu roti mau roti telur.
kuah mau banyak ya mamak.
sambal jgan lupe!!
masuk buku 555 mamak!!
(tbe2)
kah kah kah.
ko layan jer lah :P

toodles!!

-salam-


No comments: