Sunday, April 5, 2009

mood swing~

assalammualaikum~~~

huh. aku rs cam nak update blog jer.
tapi takde mood.
malas mengalahkan panda lepas mkn.
huhuhuhu.

semlm ayah call.
aku risau pasal hutang tuh jer.
all the words he said..
hmmm..
were very very very comforting..
setabah-tabah aku..
nanges jgak aku akhirnye...
seb baek on the phone..
huhuhu.

semlam dinner EVH.
egyptian night.
cool gler tgk final year.
dressing gempak gler.
and the PoL.
they were so preety.
all gorgeous looking egyptian queens.
hehehe.
hmm..
pasal dinner, ntlah aku update.
byk gak nak bebel bebel.
aku nh nak upload gambar pun payah pkai wifi kolej nh.

sbb takde gmbr, me myself rs aku ny blog cam very dull and lame.
aku try ler upload nt.
tension betol aku.
tiap kali nak upload jer failed.
robek hati jiwa jantung aku.
gmbr punyelah byk.
huhuhhu.

nt eyh aku try masokkan satu entry dr awal smpai abes gmbrrrrrrr jer :)
aku try.
tak promise.
entry PKD pon sm.
ntlah aku masukkan.
ponat den nak cter.
insyaAllah maseh ingt.

aku br balek dr discussion hasil lapangan PKD.
esok nak present depan Dr. Mazrura and Dr. Noraini.
wish me luck.
goodluck jgak untuk rakan2 yg present esok.
huhuhu.
td lepas discussion aku singgah Maju Junction jap ngan Ros n Zune.
g beli ape yg patut kat Guardian tuh.

oh.
semalam aku kene alergic reaction yg sangat teruk smpai nanges2.
balek dr dinner aku buanglah make up yg menempek kat muke.
(compact powder, lip gloss ngan celak ye...eye shadow blusher bagai takde ye)
dh tuh.
lepas buang make up.
g lah cuci muke.
cleanser aku dh abes.
so aku pkai la yg aku dpt ms g Graduan Beretiket dulu tuh.
emergency katekan.

lepas cuci muke, aku rs semacam.
tbe2 rs mata pedih jer.
pastuh rs panas sgt muke tuh.
aku g lah tgk cermin.
ya Allah!
muke aku merah gler.
rashes.
tumbuh bintik2.
kembang sakan.
dhlah muke tembam, kembang plak.
mata aku merah.
mcm kene rasuk pon ade. seram aku tgk.

pedih sgt muke aku.
aku pon ape ag.
amik cleanser yg dh abes tuh.
aku g picit2 bekas die smpai kuar isi.
pastuh basuh muke balek.

balek bilik.
takde kesan.
makin teruk adelah.
aku amik calamine lotion.
sapu muke.
dh cam antu aku tgk putih semcm jer lepas sapu calamine.

pastuh aku teringt ubat alergy, Loratidine.
aku bkk bekas ubat aku.
Loratidine abes!!
siot!!
aku bkk sumer bekas ubat aku ade.
jumpe satu paket.
Alhamdulillah.
lepas makan ubat.
aku YM jap.
tunggu kesan ubat.
last2 aku tak tahan.

aku tdo.
bgn lmbt! 9am-ish.
padahal discussion 9am.
huhu.
g mandi.
kesan alergy maseh terasa sgt2.

aku smpai faculty tadi pukul 10am-ish.
rasa bersalah sgt sbb lmbt.
ermm.
takpe.
dorang paham.

klah.
panjang plak entry nh.
cakap malas.
nt ptg insyaAllah aku update ag pasal dinner ngan PKD.
dinner tuh maybe gmbr susah nak masukkan.
aku pon tak amik ag dr mmbr2 ngan senior2 yg ade kamera.
nt aku mntak lah.

k.
chow dulu.
take care people.
toodles!

-salam-






No comments: