Thursday, April 2, 2009

huwaaaa~!! DEBT! tension2~

assalammualaikum~~

aiseh...aku btol2 takde mood skrg. sbb ape? sbb pasal hutang lah.

Minggu Mesra Pelajar sesi 2008/2009 dh lama lepas. tp mcm2 jer berlaku kat laporan kewangan die smpai LA nh tertangguh. aku br jer siapkan dlm 2 or 3 days ago.

nh sumer sbb ade resit takdelah. ade tuh resit tak valid la. pastuh ade tuh, resit ade, tp amount dlm resit salah. cmne tuh? aiseh. mmg tension tahap gler la.

aku nh student. bkn nye full time treasurer kot. so nak tak nak aku kene jgak tinggalkan pasal urusan laporan. bkn tuh jer laporan aku kene setel ha.

banyak laporan aku kene cek. program dapat duit ke tak. mane yg tak dpt ag, kenelah tlg2 carik mane nak dpt duit. aiseh. penat lah jg duit nh. very sensitive matters ok.

berbalik kepada masalah laporan kewangan MMP, adeh..
aku rs cam nak mati jer td ble mama call..
bkn ape, dh jadi hutang pengajian aku dh amout duit MMP tuh ha sbb laporan tak setel dengan amannya.
aku plak br jer setel few days ago. dhlah assignment br jer dtg menerjah.
makin pening kepala nh ha.
ko tau, byk duit tuh ha.
lepas nh nak kene anta laporan kewangan.
kene buat salinan byk2 dlu. 4 salinan sudah.
pastuh kene jumpe pengetua.

dalam hal cmnh, pengetua jer boleh tolong.
hopefully lah setel cepat.
aku tanak la berhutang hutang nh.
tak tenang jiwa btol
nh yg payah jd bendahari nh ha.
cmne eyh?

harap2 dapat setel minggu depan.
aku tak sanggup pk mende tuh.
dhlah nak final dh nh.

surat plak dpt kat mama.
tau2 lah kalo mama riso cmne.
name pon mak.
smpai ble2 mama akan call tye dh setel ke tak.
i like her caringness.
tp ko, kompom tension and stress ari2 kene pk hal nh.
aiseh.

td mama bckan surat yg dpt tuh.
dated 30/3/2009.
ade ms 4 minggu dr tarikh surat nak setelkan.
ermm.
hopefully setel lah ye.
nak setelkan minggu depan jgak.
sekrang dh jd utang pengajian.
boleh setel ag ke kalo laporan ngan duit baki program dh bagi balik?
kire lupus ke tak eyh kalo dh bagi laopran tuh?
ke still under hutang pengajian?
byk tuh weyh kene setel.
mau tak grad aku cmnh.
huaaaaaaaaaaaaaa :((
dhla siap ckp kat ctuh leyh bayo pkai cash or cdt card.
aku dgr jer meremang bulu roma.

huhu.
sume tuh kene tggu kata putus dr pengetua.
harap2 die boleh tolong.
aku tak details2 ag kat die.
mlm nh or esok la aku jumpe die.

mmg salah aku gak lambat setelkan laporan ngan pulangkan duit.
tp, dh masalah resit melambak2. cmne lah aku nak setelkan.
resit yg tak valid, aku kene carik cara laen nak validkan.
contoh cam surat pengesahan.
tp, lmbt. so kenelah carik jgak resit tuh cmne pon.

ish.
doa2kan lah ye sumer setel.
seb baek minggu depan klas dh ala2 ade dan takde.
maksudnye klas aku tggl mane klas ganti.
patut kosong jer minggu depan.

aku dh rs aura2 aku kene naek trun canselori bangi.
aku rs kene setel kat sn jgak pasal mende jadah nh.
ke g tingkat 5 kampus kl tuh jer?
hopefully the later lah kan.
mane aku sanggup g naek trun bangi sengsorang.
ingt dkat ke.
huhuhuhuhu.

klah.
aku blah dlu nh. byk gler aku pk2 nh ha.
mau kering otak aku jap ag.
entry pasal aku g PKD.
aku pk sat nak masukkan jap ag ke nt2 mlm ke.
aku tgh tepu otak pk pasal hutang tuh.
aku nak cek smpweb dlu.
cek utang.
chow dlu!

-salam-

p/s : kata ganti nama diri fully pakai AKU sbb mood mmg dh..aiseh. tak tau nak ckp ape dh.

No comments: