Sunday, April 19, 2009

alamak aii....happynyeee!! mekaseh2~ :D

assalammualaikum~!!

korang2..
aku hepi banget sih!!
tau nape..??
meh tgk nh
:P


korang tgk lah sp yg comment post tuh?? (click pic for larger image)
RedMummy!!!
waaaaaaaaa!!
epi glerrrrr!!

ok2.
tarik nafas dalam2.
idola ku jenguk my blog?!
waaaaaaaaaaaaaaaa!!
best yg amat!! sonoknyeee!

mule2 dlu jeles gak ngan Ain Musa ngan Kak Fana
sbb Kak Red komen kat dorang nye blog.
jeles wuuuu~!!
dh tuh bc entry Kak Red yg die ade ckp die akan try
jenguk blog2 yang post die nye entry Rahsia RM tuh
and also yang anta email kat die.

takdelah berharap sgt.
sbb Kak Red nh kan byk readers.
mau kesian die nak layan sumer.
so aku pon memahami lah jgak.
at least die reply aku nye email mintak izin die post entry tuh.
itu pon ckup dh.

tbe2 aku tgh2 dok jenguk page "Edit Post" td
nmpak comment kat entry aku pasal Rahsia RM tuh tmbh satu.
aku pon cek la.
kot2 ade mmbr blogger nak komen.
yelah.
Kak Red kan ramai followers.

skaliiiiiiiiiiiiiiii!!!!
aku nampak nama Redmummy!!
ya Allah!!
sengih lebar manjang trus nak post entry nh!!

sayang Kak Red :)
die menepati janji die ngan readers die.
walapun die bz ngan Red Family lagi.
pastuh dengan kerja.
nak rehat nye lagi.
die jenguk jgak blog aku.
tinggalkan komen membantu plak tuh!!
thanks so much Kak Red :)

aku mmg respect org macm Kak Red nh.
die tak sombong.
die tak kedekut ilmu.
die hargai sangat2 die punye readers.
eventhough die dh hampir ke puncak.
sbb tuh die naek sbgai one of top bloggers kot. :)
aku doakan die sejahtera sentiasa bersama Red Family
and also dunia blogging die.
thanks jgak kpd Bro Sirman sbb sentiasa bersama Kak Red
dalam dunia blogging Kak Red.
also anak2 die yang byk keletah tuh.
comey2~

Kak Red,
if u r reading this
saya doakan impian Kak Red nak jadi full-time blogger tuh tercapai
one day.
u can do it :)
and u too Red Family
semoga kamu semua sukses slalu :)

thanks lagi sekali Kak Red :)
berbunga2 gembira ati aku nh weyh~
idola jenguk blog tuh.. :D
bersemangat aku nak wat pape keje nh ha..
eheheh :)

toodles!!

-salam-



No comments: