Sunday, April 19, 2009

Once In A Lifetime...KOT!! hahahahah =))

assalammualaikum~~

ello~~

mesti korang cam
"pe jadah die nh pepagi buta dh blogging..bagus btol.."
hahahhaha.
sebenarnye aku nh ala2 baru jgak balik dr lepak2.

mlm semlm around 8pm tuh aku tdo lah..penat seyh mengadap buku.
aku set around 10pm nak bgn balek.
nak g mkn.
sbb tak mkn ag dr pagi.
sekadar isi perut ngan biskut ngan air kosong.
eyh2,
bukan nak kata aku ade masalah duit..taklah..
aku malas nak g cafe.
hahahahahhah =))

bangun2 jer aku around 10pm,
aku terus tgk laptop.
baru jer nak click kat icon "mozilla firefox",
tetibe ade mmbr nh buzz YM aku.
dgn mamai2 nye aku g lah tgk mende lah die tetibe buzz.
dhlah aku invi, mesti de pape nh tbe2 buzz kan.

ms73ry: buzz!
ms73ry: movie? kid, cutie, aku n member kid.
ainshaqirah : hah?? mende nh?
<<<<<< (aku mamai masa nh ye!)
ms73ry: midnight show..1210am...jom lah..
ainshaqirah : ble? esok mlm ke?
ms73ry: mlm nh jgak! tanye cutie..
ainshaqirah : hoho..baek2 aku tye...

****************************
ainshaqirah: buzz!!
cutiepieas86 : babe!! jom!!
ainshaqirah : aik...tau2 jer i nak tye ape...
cutiepieas86 : i know i know
ainshaqirah : alaaa...i susah lah nak kuar malam2 nh..takde transport....

***************************

ok...
perbualan aku ngan cik cutie tuh ade lagi panjang..
tapi takkan aku nak letak kot kat blog..
hehehe.
so at last,
dengan directions aku bg tuh,
cik cutie smpai ke KTSN mengambilku.
dalam pukul 11pm-ish jgak lah.

nak tgk midnight pastuh kompom2 lah kan balik lmbt.
mane dpt nak masok kolej
mau kene soal siasat ngan pak guard.
so ms tgh chat,
cik cutie offer sleepover kat umah die jer.
(thanks babe for the offer btw!)
so packing2 brglah nak bawak.
laptop pon aku bawak..
wakakakakkak =))

smpai jer cik cutie kat pak guard
aku naek kete die.
nh 1st time ktorg jumpe since kenal kat YM nh.
hahahah.
she's nice.
mcm dlm YM slalu.

pastuh tunggu plak si kid.
kid sesat.
stuck kat JJ Maluri.
so nak gerak skali dgn kid lah.
ms73ry suh kid gerak ngan ktorg.
so tunggulah kid smpai area titiwangsa baru gerak.
dh smpai tuh baru gerak skali.

it was fun in a car with cik cutie.
she's cool.
boleh ngam2 click la ngan die.
actually dr dlm YM lagi dh ngam.
tp nh dh jumpe face to face,
baru terasa sket the "click" tuh.
hohohoho

ms73ry dh siap smpai lm dh kat GSC MIDVALLEY..
kesian die sorang2 jer laki.
hahahah.
padan muke!!

so ktorg tgk cter Fast and Furious 4.
best cter tuh!
dh aku nh minat bab2 cter racing2 nh.
enjoyed the movie so much.
td dpt 2 separated seats.
4-2..
so aku dok ngan cik cutie.
ms73ry, kid and mmbr2 kid kat row laen.

lepas movie
ktorg decide nak minum2 lepak2 borak2 jap.
alang2 dah jumpe nh..
hohohoho.
lama jgak decide nak lepak mane.
dgn ade match bola lagi kan.
lagi lah payah nak carik tmpt yg kureng pack la..

so at last ktorg pegi kat Steven's Corner kat Pandan Indah.
1st time aku nh dok mapley2 nh.
tak pernah lagi la dok kat mamak time 2am-ish.
hohoho

ktorg order minum jer dlu.
pastuh perut aku lak meragam sbb satu hari tak mkn ape.
dh lepak2 jap..aku order makanan.
aku jer yg mkn since aku tak mkn ag.
so sgtlahhh lapar.

pastuh smbil minum2 tuh borak2 lah.
nh 1st time ktorg jumpe since kenal kat YM nh.
tak pernah jumpe seblom nh.
tp sumer satu kepala.
bestlah!
dorang sumer cool gler n baek :)

then cik cutie called encik yusufnurarp
ajak die join since die tggl dekat jer.
pastuh tak lm lepas tuh sop (yusufnurarp) dtg.
makin happening lah ktorg dgn lawak2 standard die mcm dlm YM tuh.
hahahahha.
sop, ko mcm apek senario dh aku tgk sop..
hahahahhahahah =))

lepak punye lepak dh kol 4am.
gler ar.
4am and aku kat mamak?! (wtfish~!!)
hik hik hik hik :D
sonok lepak ngan dorang nh.
ade jer mende nak borak.
tak pernah sunyi.
gelak tawa sumer.
best2!

pastuh ajak plak si nakmuay80.
nakmuay nh abg angkat aku.
heheh.
disebbkan last minit plan,
tak smpat nak ajak die tgk movie skali.
hahahaha.
sori bro!!!

bro sebok jer nak YM ngan awek baru die,
which is kakak angkat aku, maria86_png
so die dtg lmbt.
around 5am-ish jgaklah.
lepak jap borak2 ngan die.

dalam pukul 6am-ish tuh ktorg yg girls balek dlu.
subuh dah kot.
hohoho.
abg2 tuh iaitu nakmuay80 ngan ms73ry
tolong byrkan the bills.
thanks bro and bro!! :D
even tiket wayang pon ms73ry blanje.
isk...baek btol~! mekaseh!
all in all
aku tak kuar duit pon.
parking kat MID cik cutie bayar.
the petrol pon aku tak kuar duit.
rs bersalah plak kat cik cutie.
thanks so much tau to u cutie!! i love u babe! :D

disebabkan dh pukul 6am-ish
and gate kolej aku pon dh bkk
so, cik cutie antar aku balek jer.
takyah aku susahkan die dok numpang umah die plak.
but thanks sbb pelawa sleepover mule2 before kuar tuh.
hehehehheh :)

well,
all i can say,
last night i think the 1st and last aku akan kuar mlm cmtuh.
tp it was worth it.
aku lupe jap pasal study.
pasal exam.
and mood aku pon bertmbh sket lepas ceria2 jap ngan kwn2.

this new friends of mine,
i think we can stay friends forever :)
aku tak sangka btol.
akhirnye ktorg akan jumpe jgak.
unplanned plan is the best!
plan2 asik tak jadik jer, kan cik cutie? :P

meh aku senaraikan sape yg dtg td mlm ms movie and after movie.
ainshaqirah (aku ler!)
cutiepieas86 (cik cutie)
pengkid_dcoke (kid)
ms73ry
yusufnurarp (sop/chop)
nakmuay80 (muay)
najwa and kak teh
(member2 kid)

nama-nama mereka aku rahsiakan lah ye.
heheheheh.
bukan ape,
disebabkan ktorg nh kenal dr YM
and tambah2 plak maybe dorang memang taknak org tau
so aku kene la hormat dorang.
walaupun dorang maybe tak kesah org tau,
tapi biarlah aku jer tau.

lagipun,
kalo cakap nama pon bukan korang kenal kan? :P
gambar2 takde eyh.
lupe nak amik.
sonok sgt borak gurau senda smpai lupe.
ade.
tapi kat handphone kid.
tuh pon satu jer.
ntah nmpk ke tak sumer.
takpelah, kalau ade aku letak eyh nt.

klah,
aku nak rehat2 nh.
nak tdo.
semlman tak tdo kan.
hohoho.
nt nak bgn before zohor nak study one last time
before 1st paper petang esok :)

all the best for exam sumer!
may Allah bless our efforts and prayers!

toodles!

-salam-



No comments: