Sunday, April 12, 2009

Lawnball-ing~ :D

assalammualaikum lagi~!!!!

heeee!
kan aku dh ckp.
aku hepi gler skrg nh.
so lantak pi aku lah kan nak wat entry bp byk pon.
hik hik hik.

nh nak cter.
semlm, aka ari sabtu aka 11/4/2008.
haaaa.
ade ape?

hehehe. aku men lawnball for the 1st time.
lawnball la. lawnball (debush ain!! heheh)
boling padang gitu :D
kat Kompleks Sukan Mont Kiara.
i loiiikkeeee the green~!!! :D

mesti korang cam.."eee...boring"
yelah..aku tgk kat tv tuh pon mcm "ape mende lah dorang nh main..borin btol"
haaa...amik ko!
aku addicted lepas maen td haaa!
best gler!

nmpk cm senang jer kan.
yelah..tgk kat tv.
baling je.
tp ko, susah nak mampuih!!

it is a very subjective game.
susah nak kawal.
sgttttttt susah!

tp td sonok gler maen.
my game ok2 jer lah.
br 1st time.
tp i did manage to hit the jack(tak reti eja..reti sebut..ekek)
which, bak kata coach
yg dpt hit tuh,
kire terer dh.
ngeh3.
ske3!!

lagi susah dr tenpin bowling yg biasa tuh okkkkkk~~~~!
dhlah panas terik!!
mcm biase.
aku dh burn abes dh.
muke takdelah gelap...tp
tgn aku dh gelap...siap belang2.

esok pkai tudung kaler putih..
tp takde tudung putih.
cmne nh??
yes! aku ade byk tudung hitam jer! :D

pg nh kene g lagi.
ade friendly match ngan UiTM.
huaaaa.
dorang dhlah terer.
aku nh br jer freshies kot.
huk3.
takpe...name pon friendly match.

esok maybe pemilihan atlit MASUM trus.
risau lah plak kan sbb satu team ade 6 girls.
and yg ade skrg ade 4 jer.
aduhh.

hmm.
wish me luck!
esok kene gerak awal.
tp aku nh tak tdo2 ag.
tak reti2 nak paham kot.
esok ngantok sakan.
liat nak bgn.

tp aku excited nak maen nh ha.
ngeh3
kompom semangat waja esok.
hopefully jumpe hot guys!
hua hua hua :D

k...toodles!!

-salam-

:minimo_37:

No comments: