Wednesday, April 29, 2009

2jam 30mins~ darnn~

assalammualaikum~~

tadi pgi kol 8.30am ade paper Toksikologi Asas.
huhuhuhuhuh.
mcm ape jer aku prepare untuk paper tuh.
rs cam tak paham langsung lagi ade.
makin bc makin kompius.
org makin bc makin paham.
terlampau byk mende kene hafal.
aku bc notes tuh berjuta kali....smpai hampir muntah warna warni...pun takley nak ingt!!
sakit hati woooo.

smpai2 tgk kertas soklan.
jawab 3 esei!!
waaaaaaaaaaa!!
tak ske tak ske!!!!
pastuh cam biase tunggu arahan mula exam.
dh dapat arahan.
skali bkk kertas soklan.
40 mcqs!!!
waaaaaaaaaaa!
40x5 = 200~~!!!!
byknye soklan kene jawab :(

dh 45 mins berlalu,
aku br jawab 15 mcqs...apekahhhhh??!!
pening tahap ape dh ms tuh.
ade lagi 25 soklan...pastuh eseinye lagi~
ms mule bkk soklan tgk sklan esei rs tertelan bahan toksik pon ade.
huhuhuhuhuhu.
eeeeeee...tak ske tak ske~!!!!

tepat 11.00am.
aku abes jawab paper Toksikologi Asas.
siot gler.
sgt susah mcm hampagas kene blok ngan tikus!!!
huaaaaaaaaaaaaaaaa :((
takpelah.
tawakal jer.
huhuhuhuhuhu.
(harap tak fail...itu pon ckup dh...)
tp ilmu toksikologi nh aku ttp nak smpan...
penting bg aku nye field nh..huhu..
takpe....tawakal~

lagi berita sedeyh.
aku nye bunge ros cik tuKang tuLis bg tuh
tgh nunggu ajal die.
huaaaaaaaaaaaaaaaa :((
kesian aku nengok.
tp kaktus aku tuh ttp gah bergaya bagai seorang perwira (erkkk?)

oh.
berita happy plak.
exam untuk minggu nh dh takde.
td paper last minggu nh.
so aku ade ms untuk rileks skejap.
exam start balek isnin depan :)

tp kan tp kan...
isnin ngan selasa depan paper Parasitologi & Entomologi.
course laen dkat fakulti aku
amik subjek Parasit n Ento asing2 as 2 subjek berlainan
pastuh asing2 2 semester plak.
aku nye course plak kene amik dalam satu sem
pastuh satu subjek plak tuh!!
bygkan betapa susahnye paper tuh :(
takpe..ade ms lagi untuk revision lagi skali..dan skali lagi :)
tp rs cm nak kuar tgk movie Sabtu nh.
boleh tak? :P

aku tak reti lah dok tension2 ms study week ngan exam week.
maybe cara aku blaja laen kot.
aku blaja dgn santai dan rileksnye.
tp ms revision..fokus ttp fokus...
mcm focus point~~
(eyh2...tetibe plakkk...hiyarrkkk!)

klah.
kali nh aku tak tdo.
aku nak buat laporan kewangan plak.
(eyh...bkn ke ko amik Kesihatan Persekitaran ke Ain? Apsal ade finance2 nh??)
hohohoho.
aku jadi Bendahari JAKSA ler.
Jawatankuasa Kebajikan Siswa/i KTSN :)
dh nak abes sesi nh,
kenelah setelkan sumer hutang2 tertunggak.
sbr ye kwn2 JAKSA.
(dlu SPM amik account, dpt A1 tuh~~....eyh...tetibe lagii....pakkk! tamparan buat ko ain!)

heheheh.
enjoy the day people! :)
toodles!

-salam-

p/s : hari nh aku bertekad takmo tdo ptg...berjayakah?? hahahahahahha :P

No comments: