Wednesday, January 5, 2011

Sedih lah. Tak tau kenapa sayu rasa hati.
Maybe sebab seseorang tuh kot.
Entahlah, rasa ok jer, tapi rasa jauh sangat dah.

Memang tak boleh nak macam dulu dah kot.
Aku try jer buat takda apa.
Try jer layan macam biasa.
Tapi aku dapat rasa, dia tuh dah malas nak layan.

Ke aku jer over-over emo kan?
Tapi memang macam aku yang tertunggu-tunggu jer pun.
Takpalah, anggap aja takda apa-apa kan.
Buat macam biasa jer kan.

Aku taknak perasan emo sorang-sorang.
Padahal orang tuh takda apa pun.

Takpa, takpa.
Simpan dalam hati jer.

Tak penting pun sampai nak emo-emo kan.
Janji aku layan baik-baik dah.
Taknak berburuk sangka.

Oklah.
Nak rehat.

Selamat aku buat auto publish untuk 2 hari semua cerita cuti-cuti aku.
Gigih menaip kelmarin semalaman.
Nasib baik kerajinan melampau.
Sebab semalam internet down ajer.
Masok FB pun sekian menunggu, apetah lagi blog nih.

Muntsss lah ye baca cerita cuti aku sampai 2 hari.

Bye!

2 comments:

Unknown said...

xmo cedey2 ye cayang..hoho~Atiq~

ASAA said...

maceh atiq :)