Thursday, January 27, 2011

One side

Be sensitive sikit boleh tak?

Takkan balik-balik aku jer yang kena paham kau dan kau dan kau dan kau dan kau dan semua lahhhhh.

Penatlah macam nih.

Asyik aku jer kena jaga hati orang. Asyik aku jer kena mengalah.

Habis hati aku nih siapa nak jaga?

Weyh, merana ok.

Memang aku nih jenis pendam perasaan.

Tapi boleh tak jadi alert sikit?

Kau tak rasa ke apa kau buat tuh boleh buat orang sakit hati?

Jangan bajet bagus sangat semua orang nak paham perasaan kau dan kau dan kau dan kau dan kau sorang jer.

Kalau aku boleh sense apa yang aku buat boleh buat orang feel offended, kenapa kau tak boleh sense?

Oh lupa, sebab kau ADD.

Hoihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.

Aku dah macam clown kau tau?? Asyik nak mengalah, asyik nak ceriakan orang. Asyik nak paham orang. In the end, orang take for granted diri aku.

Malas betul nak layan orang macam nih.

Sila belajar memahami orang lebih sikit boleh?

At least, jangan amik kesempatan. Boleh?

Lupa lagi, kau ADD. Everything perlu berbalik kat kau.

Oh, aku memang bajet bagus sekarang sebab aku bengang.

Klah, nak bagi makan ikan.

Bubui!

p/s: See, kan aku dah meletup. Aku tak mention specifically siapa-siapa. Just random thoughts. Siapa terasa tuh, sebab dia makan pisang lah. Eyh.

No comments: