Wednesday, January 5, 2011

Cuti-cuti New Year: Kellie's Castle Part 1

Actually kan, tak rancang langsung pun nak ke Kellie's Castle nih. Kitorang nak balik KL jer pagi Ahad tuh. So bersiap-siap semua, dalam pukul 10am gitu pergi ke bus station dekat Kampar. Sekali, semua tiket until pukul 1pm full dah. So kitorang pun terpaksa amik bas pukul 2.30pm. Tuh paling awal untuk petang. Jam baru jer pukul 10.45am gitu. So, Asiah pun cakap kat kakak dia, pergi Kellie's Castle jer lah.

Aku pun excited gila lah kan. Hehehehehehhe. Katanya datang sana nak ke Cameron ajer, sekali dapat ke Kellie's Castle. Haruslah suka secara maksima! So kitorang pun gerak lah ke Kellie's Castle. Kejap ajer dari Kampar. Dalam 11.30am tuh dah sampai dah kat K.C. tuh.

Masa tuh matahari mencanak-canak ok naik. Dah nak tengah hari katanya kan. Dahlah aku dengan dressing tak proper. Yelah, nak naik bas terus kononnya kan, so aku pakai blouse lengan pendek and of course pakai cardigan kan. Ya hampunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!! Panas gila ok! Lencun aku berpeluh. Belakang baju blouse takyah cakap lah kan, memang terbaik berpeluh nya. Huhuhuhuhuhu.

Haaa, jom layan gambar! Since banyak sangat gambar, aku buat 2 entry lah jugak! :) Sila muntsssss tengok gambar kitorang :D


Koridor yang dikatakan misteri. Sebab dikatakan roh Kellie Smith pernah ada orang nampak merayau-rayau dekat cnih malam-malam *meremang bulu roma aku bila baca statement dekat dinding ctuh* Tapi posing tetap wajibbbbbb!

 apa motip entah T__T




 tangga menuju ke bawah. entah bilik apa entah. takda pulak statement dekat dinding kan.
tapi seram ok bawah tuh. laju-laju naik atas balik okkk~



 pose ala-ala ada cermin. keh keh keh.


 gigih ok nak nek pintu nih. sebab takda jalan. so kena langkah lah nak panjat ke sebelah. kalau jatuh tuh memang macam nangka busuk lah kot.

oh suka gmbar nih!!! :D

haaaa. sambung next entry ok! :)

No comments: