Wednesday, January 12, 2011

Memories

Iskkkkkk. Hari tuh aku kemas-kemas meja study kan, and jumpa birthday card yang dia bagi dulu. Then few days back aku godek-godek lah laptop nih sebab nak susun balik segala files and folders into appropriate destinations. Sebab nak defrag semua tuh kan. Sekali jumpa pulak slide shows or video lah dia bagi jugak. Untuk birthday aku.

Ada 2 video. Satu birthday wish yang super sweet. Satu lagi macam quotes yang dicompile and dibuat video. Yang birthday wish tuh sangat menyentuh kalbu okkkkk. Berlinang air mata aku tengok balik. I mean, teringat the effort dia buat untuk dapat video tuh and bagi kat aku. Huuhuhuhuhuhu. How sweet kan dia dulu? Tapi tuh masa mula-mula dulu jer. Lepas tuh dah takda. Huk huk huk. What happen eyh?

Seriously, kenapa lah lately asyik stumble upon stuffs yang dia bagi dulu eyh? Dahlah malam tadi mimpi pun dia ada. I mean, bukan semalam jer, before nih pun ada jugak. Haihhhhhhhh. Sampai susah aku nak tido.

Lately pulak aku ada huge urges untuk SMS dia. Tapi aku hold back jer lah. Sebab aku rasa macam terhegeh-hegeh sangat kalau tetiba jer SMS kan. Masa aku SMS pun dia macam layan tak layan. So aku taknak lah aku yang terasa hati kalau aku tetiba SMS and dia buat macam tuh kan.

I am not saying yang aku ego. Nak tunggu dia SMS dulu. NO. Tapi sebab bila aku SMS, dia pun macam nak taknak layan, sebab tuh aku tahan hati jer taknak contact dia. We are still friends. Aku bukan ego taknak contact dia dulu. Tapi aku tau, macam mana rasanya bila aku contact dia and the way dia respond. Sebab tuh aku berdiam diri jer.

Bila lah aku nak get over this person completely? I mean, staying as friends and tak fikir or ingat balik all the memories masa dengan dia. Huhuhuhuhu. Susah gila! -_-"

Takpalah. Dia pun bukan ingat aku. Aku jer lebih-lebih teringat dia. Aku rasa aku kena stop lah fikir pasal dia. How? I don't know. When? Hmmm. Entahlah.

K, bye!

p/s: Aku tak balik Kuching cuti 10 hari nanti. Huk huk huk. Tiket mahal. So maybe aku akan crash Penang. Or somewhere else. Aku rindu makanan kat Penang. Hohhhhhhh. 

No comments: