Sunday, January 30, 2011

Kenapa bila aku dah hampir berjaya cuba tak fikir pasal dia, then dia tiba-tiba muncul. Layan baik-baik as if nothing happen. Why?

Macam biasa, aku jer lah yang dia carik bila dia perlukan aku. Kalau tak, haram kan nak SMS.

Nasib baik aku nih jenis layan jer baik-baik. >.<"

Haihhhhh.

Dahlah emo, demam panas pulak tuh.

Seriously, dah puas luahkan masalah, hilang terus kan.

Bukan amik kesempatan ke namanya tuh?

Dahlah, aku nak rilek. Pening kepala rasa nak pecah.

Bubui.

p/s: Takut sangat ke kalau aku nih betul-betul lupakan dia? Baru nak tergadah. Macam tuh? Iskkkk. 

2 comments:

::sakura:: said...

sabar je la yer ain... perasaan mmg begitu... kdg2 kita pun x paham... jgn terlalu layan kan sgt k.. mkn ubat bg cpt sembuh yer.. t.care =)

Hariq-Sha said...

kak ieja:

thanks kak :) demam dah kebah sikit nih..lega rasa, kalau tak sejuk memanjang...huhuhuhu