Wednesday, January 5, 2011

Cuti-cuti New Year: Kellie's Castle Part 2

Hehehehe. Sambungan sikit lagi :D


Nih tangga menuju ke atas. Hoihhhh. Terkejut ok aku masa naek tangga nih. Mana tak nya, tempat nih dahlah macam scary ajer kan, sekali dekat atas tuh ada orang tengah photoshoot. Sorang tuh pakai macam clown, bawak music box. Perghhhhh, aku nengok clown tuh rasa macam nak jatuh tangga jer. Scary ok. Terkejut aku tetiba ada clown senyum lebar kat aku. Hishhhh.


 Aku suka kat atas nih. View cantik sangat.

 Cantik kan view? Ngeeeee :D



 Aku rasa aku comel jer dalam gambar nih *lempang sedas*

 Jauh giler kan. Kecik jer aku.

 Ala-ala cover album *berangannnnnsss*







 sila cakap gambar nih cantikkkkkkk *buat muka garang*



Ok. Kellie's Castle nih actually tak sempat nak siap. Bukannya nak kata runtuhan ke apa ke. Tak sempat nak siap sebenarnya. Kalau masuk pun, dekat signages tuh semua tulis macam nih "JIKA istana ini siap dibina, bilik ini DIKATAKAN........". Gitu.

So, lepas puas amik gambar, kami pun balik ke bus station. Tunggu bas pulak. Bas bertolak dalam pukul 3pm gitu dari Kampar. Sampai Bukit Jalil around 5pm lebih.

Alhamdulillah selamat pergi dan balik :)

Thanks kepada Asiah sebab ajak :) and thanks banyak-banyak kat kakak Asiah sebab tumpangkan rumah, kereta semua. :)

3 comments:

eLeA haNnAj said...

tetibe terasa nk g kellie's..haha

NURTAQWA said...

ain xamek photo clown tuh ke?
mau tgk juge...
yup,xsempat siap.kecik je castlenya,
nothing but nice architecture there rite?buat photo shoot mmg cantekkn??
(selaku jiran kpd kellie)=)

ASAA said...

jannah: pergilah pergilah...chantek amik gambar!

anis: hish...segan lah...dah lah ain terkejut depan dia kan...dia pulak macam sengih2 tengok ain terkejut..huhuhuhuh..dorang tengah photoshoot. tapi memang chanteklah tempat tuh...especially bila naik atasss...hehehehhe