Monday, March 21, 2011

Buntu

Tak lama lagi birthday sorang member nih. Adoiyaiiiii. Tiap kali sampai birthday dia, mulalah aku gabra. Tak tau nak bagi apa. Sebab dia baik, selalu bagi aku hadiah best-best. Huhuhuhuhuhuh. 

Camna nih?? Aku kumpul duit pun aku still tak tau nak bagi apa. Camna nihhhhh? Adoii! Bak kata dia, dia pun tak tau nak bagi aku apa dah sebab macam aku ada semua benda, tapi sebenarnya dia yang dah ada semua benda. Aku takda henpon touch screen lagi. Wahahahhaha *ok ok, gelak cover gabra*

Huhuhuuhu. Sampai terbawak-bawak ke mimpi ok nak beli hadiah apa. Yelah, memang orang ikhlas bagi kita kan, tapi tak molek jer kita buat bodo jer tak gitu? At least something, a simple one pun ok lah kan. Nih apa pun aku takda lam otak nih. Bagi duit je aci tak? Tapi takat duit aku, banyak mana lah kan. Huhuhuhu.

Aiyokkkkkkkkkkkkkkkkkkk!! Gabra gabra!! Kalau aku antar diri aku naik train ke tempat member aku and cakap SURPRISE!! aci tak? Hohohohoho. Mau tido dekat stesen ketapi jap lagi takda nak amik. Padan muka. 

Ish. Fenin kepala aku pk nak bg apa kat orang yang dah ada macam-macam. 

Tolong tolong!! Lemas dalam pemikiran!! >.<"

Nantilah aku figure out something. Something special. Tapi tak tau apa lagi. Pandai-pandailah. Huhuhu.

Oklah. Lapar, nak carik makan. 2 hari tak sentuh nasi. Asyik spaghetti manjang! Nasi adalah makanan terbaik pernah wujud ok! Hohohoho.

Babai!!

p/s: Awak, ada apa-apa yang awak nak? Huhuhuhu.

No comments: