Thursday, March 31, 2011

Melaka Trip

Penatnya hari nih.

6am dah keluar rumah. Balik umah kul 7pm. Memang habis masa dalam bas jer ari nih.

Satu hari nih dekat Melaka. 

Petronas Refinery (Melaka). Seronok lah jugak dengar talk pasal benda yang kita suka. Heheheheheh. Entahlah, aku nih kalau bercakap pasal risk assessment nih, suka benar. Even pasal EIA pun aku suka. Sebab tuh aku suka kelas Toxicology, tapi aku tak suka exam. Hahahhahahahah. And aku suka subjek yang deal ngan risk assessment nih. 

Alhamdulillah, dapat banyak souvenir dari pihak Petronas Melaka. Satu sebab jawab soalan, satu memang sorang satu kitorang dapat, and satu lagi special aku sorang dapat. Bila tanya kenapa bagi aku, akak tuh cakap sebab aku outstanding dalam talk hari nih, rajin jawab soalan. Ye ye jer. Cakap jer lah aku comel. Agagaggagagagag *gelak syaiton*

Sekarang kembali kepada writing thesis. Lepas nih confirm sangat kena buat report trip hari nih. Adoiyai. Nih yang aku malas bab formality nih. Kalau pergi takat dengar talk and dapat ilmu jer takpa, kena buat report nih  yang jadi malas nih. Hohohohoho.

Agak-agak, kalau mintak kerja dekat Petronas tuh aci tak? Sorang penceramah tuh dah suka aku dah. Balik-balik nama aku jer kena panggil. *perasan* Tadi dorang cakap, sekarang Petronas Melaka dah short 50 employees, sebab ramai dah blah lepas dah gaji besar-besar, mesti offer company lain besar tuh. Huhuhuhuhuhu. 

Oklah, saja jer update. Bosan mengadap writing thesis tak sudah nih. Huhuhuhu. Nak tido kejap lah. Malam karang nak sambung writing. Badan penat sangat, rasa nak demam dah nih.

K, babai!!

p/s: Kadang-kadang, senyap itu lebih baik. Aku rasa, kena tau dah bila patut back off dari hidup seseorang tuh. Penat lah. 

2 comments:

Anonymous said...

u like toxicology???? for real??? kmk pengsan setiap kali klas toxic...

ASAA said...

aok!! kamek suka toxic! kamek suka all the facts dapat dari kelas toxic, tapi kamek sik suka exam coz exam memaksa kamek hapal...hahahhahaha..kamek sik suka di assess2, tapi if orang tanyak orally, boleh mek jawab..p mun exam, stress abis :D

tapi toxic kamek abis like a year back...nektok just application dalam risk assessment lah. :D