Wednesday, March 30, 2011

Canon EOS 550d for sale!!

Sticky post ok. Scroll down for new entry.

Aku hampir lupa pasal benda nih okkkk!!! Ya Rabbi!! Nih cousin aku mintak tolong nih. Sorry Miela, dikit gik kamek lupak!

Oh, before proceed, aku nak tekankan, si penjual nih prefer buyer dari Kuching. Aku tak sure about buyer dari tempat selain Kuching. Maybe boleh discuss lah kot dengan si penjual. 

Aku tak dapat banyak info pasal nih, cuma aku boleh tolong inform pasal nih jer lah.

Apa boleh aku bagi tahu:

1. Dia nak jual dengan harga RM2600. Nih termasuk semua. Memory card, body and lens sekali. Aku rasa standard lah kot kit dengan lens EF 18-55 tuh.

2. Tapi kalau korang nak beg dia sekali, dia jual semua tuh RM2700.

3. Baru 4 bulan jer dia pakai. So condition baik lagi. Tiptop punya. Tak pernah jatuh ke apa. Sebab dia jarang sempat pakai.

4. Other than those mentioned, aku tak sure kalau dia bagi skali accessories macam cleaning kit ke apa kan.

5. Dia prefer cash. Err, kalau bank-in tuh tak sure, boleh kottt.

Dia nak jual before hujung bulan Mac nih.

Anyways, kalau berminat, boleh lah contact si penjual dekat email nih:

fa_syar[at]yahoo[dot]com


Apa-apa hal, contact aku jer pun ok, nanti aku divert kan ke cousin aku. Ngeh3.

Ok, babai!

p/s: Pakei orang di Kuching, mun maok, boleh terus contact si penjual. Rasa kamek boleh dapat terus. Asal nyedia cash cukup jak. Hehehehhe :D

No comments: