Wednesday, March 16, 2011

Freedom!!................not!

Ehemmmmm! *senyum nampak gigi*

Hi! Lama tak nampak semua! *tipu*

Fuhhhhhhhh. Akhirnya I am done with presentation!! Lega teramat. Everything went well. I think I did okay. I HOPE it's okay.

Dua hari nak analisis data. And 2 malam nak siapkan slide presentation. Memang mencabar betul lah. Tapi, Alhamdulillah, berbaloi :D teheeeeeee. I guess kehadiran family really motivates me a lot. Hehehehhehe. Seminggu kan berambeh bermalam di hotel dengan diorang. Rindu rumahhhhhh!!!

Sekarang aku free buat sementara sebelum aku busy balik dengan writing pulak, lagi 2 weeks submit draft to examiner. 2 more months! Bertahan!!

Bila bukak blog, rasa macam ketinggalan zaman. Apasal masa aku tak bukak blog ramaiiiiiiiiiiiii yang update nihhhhh?? Tak terkejar aku nak membaca! *busybody katanya*

Sepanjang masa aku nak siapkan kerja aku untuk presentation hasil, i have this HUGE urge untuk bukak blog and blogwalking. Tapi aku tau, sebab aku nih busybody, tak mungkin aku akan stay dekat blog untuk a quick rest, lets say 5 minutes lah. Tak mungkin. Jadi berjam-jam ok. Korang nih bercerita yang best-best. Mana tak aku lekat.

Anyways, sebenarnya aku in the middle of catching up dengan latest episodes of Gossip Girl. Ye ye, aku baru nak tengok. Sekarang baru sampai Season 4 ep 2 jer. Tension ok!! Nak carik stok GG!!! Nak download aku rasa aku takda kesabaran nak tunggu sambungan dia. Eventhough aku buang masa dengan tengok cerita lain untuk tunggu download complete, aku tak boleh! Siap mimpi! T___T

Eh, melalut ke GG pulak.

Family aku dah balik Kuching dah kelmarin. Now my life balik ke normal. Bosannya. Aku rindu menyakat my lil sis. And rindu bergosip bukan-bukan dengan my mom and rindu attention from my dad!!! And rindu my lil bro yang kinda manjakan aku nih. Ngeeeeeeeee :D

I just miss my family! :(

Oklah, saja jer update light light. Nak cakap dah abes presentation jer sebenarnya! Excited lebih :P

Babai!!

p/s: Apparently, aku nih lama tak tukar spec kot. Sampai member aku keluar statement 'Akhirnya Ain tukar jugak spec' >.<"

No comments: