Friday, March 25, 2011

Fuhhh.

Aku tak sure hormon apakah yang ada dalam badan aku sampai aku segar bugar lagi.

Bukan takat segar bugar, aku siap boleh mandi pukul 3am. 

Apa mimpi entah. Yang penting aku tak tido lagi nih.

Tak boleh nak tido. Banyak sangat benda yang ada dalam kepala otak aku nih. Haihhhhhhh.

Oh, yang penting, pepagi buta dah pungpangpungpang kat dapur dengan housemate sorang lagi sebab dapur banjir. Freezer kitorang nih dah ala-ala kutub utara. Tinggal sipi jer lagi nak tutup. Sejak dua menjak nih terabai freezer sebab semua sebok dengan kerja tesis tuh. So, tadi petang defrost, lepas tuh semua lupa, sekali lepas aku mandi tadi, lalu kat ctuh, banjir betul lah hai.

Maka operasi memecahkan air pun berlaku. Apa gila pepagi buta ngetuk ais. T___T

Lagi satu, lepas setel clearkan freezer, kupas mangga, and makan sambil layan Glee Season 1 balik. Bahahahha. Mangga lemak tuh yang sangat manis melampau-lampau. Murah pulak tuh. Fuhhhhh.

Oklah, aku tak tau nak cerita apa. Cuma aku boring gila. Sebab tuh aku update jugak blog. Plus, aku tak sure apa benda yang buat aku berfikir banyak sangat. Kalau tesis semata-mata, aku rasa aku dah lama siap tesis dah, yelah, sebab dok mikir jer kan.

Aku nak try tido. Esok career fair dekat PWTC. Sapa pergi? :)

Babai!

p/s: Orang yang sayang kita, akan sentiasa ada untuk kita bila kita memerlukan. I thought if we treat people in a good way, they'll turn out to treat us as good though. Tapi maybe tak semua. Ada yang mengambil kesempatan. I guess I am just too naive, terlalu lembut. Haihhhh. My bad. Sedeyh jer :(

No comments: