Wednesday, March 9, 2011

Happy! At last!

Tadi aku chat dengan the ex. Haah. Orang sama yang selalu sakitkan hati aku. Hehehehhehhehe.

Well, kitaorang masih kawan. Selalu aku sakit hati pun sebab ada rasa jeles tak pun sebab memang dia saja buat aku sakit hati.

Memang habit dia suka sakitkan hati orang. Aku pun tak reti cmna lah dia suka buat camtuh. *hi awak!! hehe*

Anyways, nih bukan entry nak emo-emo ke apa.

Nih entry happy punyaaaaaaaaaaaaa!! Hehehhehehehe.

Tadi aku chat dengan dia. Then dia cerita lah pasal dia pergi jalan-jalan. Rupanya dia pergi jalan dengan orang baru. Ngehhhh. Aku tau pasal orang baru tuh. And tau pasal dia pergi jalan-jalan tuh sebab dia ada text2 aku a day before. Cuma aku tak tau yang dia keluar dengan that person. Aku ingatkan dia keluar dengan member-member dia yang selalu dengan dia tuh.

Surprisingly, aku tak ada rasa marah or terkejut or even jealous langsung!! Walaupun dia dok explain-explain macam-macam kat aku. Aku tak rasa marah or rasa perlu pun untuk dia explain. Tak macam dulu, kalau dia explain, baru aku lega.

OMG OMG!!!!

Aku adalah terkejut dengan diri sendiri ok!! Suka nyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! 

Petanda awal aku dah move on betul-betul nih. Seronoknyaaaaaa!

Kalau tak, sengsara ok asyik nak jealous ke apa. Huwwwwww. Padahal tak ada apa-apa dah kan. Huhuhuhuu.

I am not saying yang aku dah lupakan dia. The hell no. Aku masih sayang dia. Cuma maybe hati aku dah terima kot yang kitaorang nih memang dah takda apa-apa and takkan ada apa-apa dah.

Janji dia bahagia jer. Dia nak berkawan dengan siapa pun aku tak kesah dah. Maksud aku, dengan orang baru, partner baru. Janji dia bahagia. Tengok dia happy pun aku dah suka. Hikksss. Nih bukan main-main, ini serius ok. Hehehhehehe.

Awak, saya masih sayang awak, no doubt about that, tapi if orang tuh buat awak happy, I am glad. I am relieved. At least hati awak tak lonely. I hope we can be good friends, macam sebelum nih. :)

Oklah, aku nih curik masa nih sebab tengah rehat dari mengira data nih. Fenin tengok nombor banyak-banyak. Nak sambung kerja dulu.

Babai!!!

p/s: Few more hours, insyaAllah, boleh jumpa family!! yayay!!! :D

No comments: