Wednesday, March 2, 2011

Hati

Aku fed-up lah ngan diri aku sendiri. Boleh?

Kadang-kadang aku nih hairan jugak dengan diri aku. Selalu nak sakitkan hati sendiri kan.

Lepas tuh dah sakit hati tuh, mula lah nak merapu dalam blog.

Eyh, lupa, blog aku, biarlah.

Oh, macam biasa, hal sama yang buat aku sakit hati.

Aku ingat kalau aku try buat cool and buat bodoh jer, boleh lah tak sakit hati.

Tapi tak, sakit jugak hati last-last.

Kan pernah cerita pasal sorang member nih.

Apa eyh perasaan nya, kalau kita contact, sms lah, sorang kawan nih, tapi reply yang kita dapat ala-ala malas nak melayan. Apa eyh kau rasa?

Tapi bila dia sms dulu, kita pulak beriya lah layan baik sebab yelah, kawan kan, nak jaga hati kawan.

Aku selalu lah kena macam nih dengan sorang nih. Dia kan, bila dia bosan, carik aku bukan main SMS, laju ajer dia reply. Bila aku sms dulu, kadang sampai tertido-tido aku tunggu reply. Tau-tau, rupanya dia keluar lah apa lah. Heh.

Kalau orang buat macam tuh dekat dia, aku rasa dia takda lah rasa apa kot. Yelah, sebab dia pun buat macam tuh kat orang. Aku jer kot yang baik sangat. 

Hahahhaha. Bodoh jer aku nih baik sangat dengan orang. 

Lepas tuh sendiri sakit hati.

Kalau macam nih punya kawan, aku rela tak duduk dekat dengan dia. Biar aku jauh-jauh macam nih.

Apa guna, kalau dekat baru dia nak bagi perhatian. Bila jauh, buat macam tak wujud. Carik kita pun bila bosan.

Amboiiii, ingat semua orang nak isi masa kosong dia ajer ke?

Ingat semua orang nih macam game console, nak bagi hilang boring?

Yelah, macam game, bila kau bosan kau carik. Bila kau occupied, pandang pun tak game tuh.

Hmmmmph. 

Susah betul lah aku nak keraskan hati. Bukan macam dia, senang-senang ajer. Nak jadi hati kering katanya.

Tengoklah, sejauh mana hati kering tuh boleh bawak dia.

One day, dapat orang yang hati kering buat macam tuh kat dia, baru nak tergadah.

Hehhh. Sakit betul hati aku. Sakit sangat.

Adakah aku still berharap?

No, totally no. Aku dah malas nak berharap.

Kalau layan kawan pun macam nih, jangan harap lah aku nak berharap lebih dah.

Jangan ingat dulu aku berharap kat kau, jadi kau boleh lah suka-suka hati. Yelah, ada orang berharap kan.

Sekarang, aku tak berharap dah. Don't worry lah. Aku dah move on ok. Macam kau nak sangat tuh. Bukan kau jer boleh move on.

Kang aku lupa kau terus kang baru tau. Nanti kata lupa kawan pulak kan.

Kalau macam nih kau treat kawan, baik dari dulu aku cakap aku taknak kawan dah. Ceh. Dulu beriya konon nak stay kawan. Tapi layan kawan pun macam apa. 

Mentang-mentang aku jauh, boleh lah kau buat macam nih. Kalau aku dekat nanti, aku buat balik kat kau macam nih. Kau rasa adil tak? 

Kot-kot duduk dekat one day, pastuh aku buat malas nak layan kat kau, kau rasa adil tak?

Semua kita buat kat orang, akan balik kat kita. Aku berpegang pada tuh jer. Sebab tuh aku still layan baik kau. Aku taknak one day aku dibuat macam tuh. Tapi kau dah buat dulu kat aku. Takpa-takpa. 

Fuhhhh. Lega lepas cerita. Lepas cerita jer rasa ringan hati nih. Kurang sakit.

Eyh, klah. 

Aku dah ngantok nih. 

Duduk lab 4 hari tuh buat aku pening kepala. Semua pasal wap acid tuh. Sakit otak ok terhidu. Huhuhuhuhu.

Sekarang kerja aku tido awalllllllllllllllll jer! hish! Tido yang terlampau awal T___T

Babai! 

p/s: Aku dapat free call dari Maxis. Tapi aku tak tau nak call sapa. Jawabnya ignore ajer gift tuh kan. Ngeh.

No comments: