Wednesday, January 13, 2010

Shawl dan saya...we compliment each other..very well~ :D

haaaaaaaaaaaaaaa~
apeka tajuk itu bermaksud??
huhuhuhu
apsal aku rasa ayat aku tunggang terbalik nh?
heh!
takpe2..biarkan..
malas nak betolkan pun~
hak hak hak hak hak

oh,
hari khamis lepas..
sedang2 aku godek2 FB orang...
termasok FB sendiri..
tergodek FB ShawlStudio...
dan terlihat kaler2 menarik pada selendang pashmina yg dia jual..
terus meng'click' blog mereka..
click cnh kalo berminat nak usha ye...~

lalu,
terus mengidam2kan shawl2 terbabit..
dan terus meng'submit' order form..
pergghhh~
tak pernah2 nak bli shawl...
tbe2 nak bli..
bli on9 plak tuh..
bajet dh reti sangat pasal jenis2 shawl nh..
jenis2 tudung pun tak lepas ag..
sekadar tau pesen ariani, ekin ngan tudung bawal...
hak hak hak hak..

so,
ari jumaat membuat bayaran..
ari Sabtu dia pergi pos..
ari Isnin dapat shawl2 tersebut..
terus jatuh cinta kali kedua kat shawl2 tuh sumer ble dh pegg kat tgn sendiri..
woooooooo2~

malam tuh terus try2 pakai..
almaklum,
tak reti nak pakai shawl..
haruslah meng'google' mencarik tips nak pakai..
itu pon atas cadangan mereka2 yg berkenaan..
hek3

puas gak dok try menerai..
sampai dok webcam2 ngan mmber nak tunjuk pakai shawl..
hak3..

pastuh,
setelah berjaya..
aku pon pakai lah selendang ke kelas semalam..
fuhh...
dahlah dh nak siap2 g fak tuh,
dpt sembelit plak..
terus terlepas bas kol 10am..
klas kol 11am..
ape ag...dpt bas yg kol 11am..masok klas 20mins lmbt..
segan gler ok~
dhlah pes time pakai shawl..
masok klas lambat..
kompom sumer dok tgkkkkk jer~
malu2~

then,
abes klas ke Sg. Wang ikut Rose n Jannah..
Jannah nak bli hp baru..hp die ilang~
kesiannnnn~

sebelom ke Sg. Wang,
Rose telah membuat gaya pakai selendang yg ala2 pakai tudung biasa kat aku..
tak seswai sbb aku tak iron ag selendang..
so mcm kembung jer kat depan tuh...tak rata..
so smpai di surau Sg.Wang,
aku pon pakai cara macam pakai shawl biasa..

and aku rs aku lagi suke pakai shawl cara biasa daripada cara mcm nak pakai tudung biasa tuh..
balik dr jalan2...
sampai bilik terus upload pic ber'shawl-ing'..
aku jd gigam pulak masa jalan2..
sbb nak amik gmbr pakai shawl nye pasal...
eheh..

meh tgk sikit gmbr~


:)



hikss :)
booOOOOooLLLllaaaaAaaTTTtttt~~~! :D


muka aku tak seputih nh dh skrg k..
skrg merah dh..
nh disebabkan lampu kat tempat display hp tuh ha..


tak tau ape motif...rs nak letak jer..
:P


inilah Rose..
maaf, she's no longer available ok~



kami bertiga~
Jannah, Rose and Me..

haaaaaaaaaaa....
lepas aku upload gmbr2 aku pakai shawl ptg semalam kat FB..
alhamdulillah..
feedback dari kawan2,
ckp aku seswai pakai..
so bolehlah aku start wat koleksi shawl pulak~
hak3~

at least now i know,
muka bulat tak semestinya tak seswai pakai shawl.. :)
oh ya,
Mama pun ckp comel n chantek jer pakai..
Mama dh ckp cmtuh..
boleh lah mintak bajet lebih untuk start my collection :P

klah...nak ke NIOSH pagi esok~
tdo dulu! daaaaaa~

p/s: to love or to be loved? i prefer the later coz i have had enough of doing the sooner :) [status FB seblom nh...akakakakakaka] rindu family oooooooo~!!!

p/s p/s: eyh, cter Langkawi baek bc kat blog kak Fana @ AlamFanaCinta jer kan..die dah update byk dh tuh..lagipun aku takde gmbr..sumer dorang yg amik jer..

No comments: