Thursday, January 28, 2010

Pangkah lah mane yang patut...MODE BOSAN~

aku takleyh tdo!!
padan lah muke aku p tdo lepas maghrib smpai ke pukul 9...
mau dkat 3 jam aku tdo.
hoh!
(baek...aku "cuti" ok..."cuti"...sape persoalkan pasal solat aku..siap!)
tak ngantok tak ngantok!!!

dahlah lapar gler nh~
ade jgak masak megi jap g....
huhuhuhu...

eyh,
ari nh 28/1/2010...
berlangsung pilihanraya kampus atau PRK..
dkat main campus Bangi mmg dah berlaku lah kan perang hebat politik parti2..
kat Kampus KL nh?
hahahahhahahhahah~
gitu2 ajer kot..
malas aku nak sentuh pasal politik nh...
aku kan pembenci isu politik nh...
bukan leyh caye politik2 nye cter nh melainkan ko experience sendiri..
hohohohohoho..

oh,
esok kene jadi wakil calon tempat mengundi..
which is aku tgh blur esok nak kene watpe..
aku rs dtg dan duduk semata2 serta bergosip bersama rakan yg turut jaga lah kot kan?
bawak PSP smbil layan movie layan gak kan?
(baru tingat nak convert movie nak masok PSP..)

nak pangkah sape?
pandai2 ler ye budak2 UKM..
undi adalah rahsia..
:)
selamat mengundi!

aku bosan nh.
entry pon mcm takde motif jer kan?
nama pon org busan yg tgh carik keje nak dibuat...

eyh,
aku dh bli tiket baru dah uiiiii~
instead of 10/5/2010,
aku akan balik Sarawak on 2/5/2010~
so tiket May 10th adelah burn....
seb baek RM6 jer tiket tuh ha...
heh~
oh,
mcm biasa, mane pernah pakai duit aku kan bli tiket nh...
sumer PAMA taja :D
thanks Mama n Ayah~

ade sape2 nak ikut aku balik Kuching?
tapi aku dh start LI lah on May 3rd..
so layan diri sendiri lah kat sana nanti...
hik hik hik hik hik

eyh,
aku nak btau nh..
lately hati aku asik nak layan lagu jiwang2...
padahal takdelah putus cinta ke ape ke...
tpi mostly lagu2 aku dgr nh..
mcm putus cinta pulak dh temanya haaa... :
Nidji- Sang Mantan
Ungu- Dilema Cinta
Anang- Separuh Jiwaku Pergi
Kris Dayanti- Aku Wanita Biasa
Ahli Fiqir- Derita Merindu
Melly Goeslow ft Amee- Ketika Cinta Bertasbih
Ressa Helambang- Menyesal
(you, dgr n hayati lirik2 dia..bestttt)

nape lah lagu2 nh best sgt irama dia aaaa??
geram aku tau!!!

klah,
baek tdo jap before aku p jaga tempat undi esok.
seharian woooo duduk kat dalam dewan mengundi tuh~

selamat Hari Jumaat!
dhlah weekend nh takde klas Sabtu sbb public holiday Thaipusam.
suke glerrrr ahhh~
cuti smpai Isnin!!
orang2 KL!! mari kte cuti smpai Isnin!!!!
hari Wilayah maaaaa~
:D

p/s: you, i cuti smpai Isnin. jangan jeles ye. ekekekekekekeke. rindu itu pahit tapi manis. malas nak explain. trima jer lah. hehehehehehe =D

No comments: