Saturday, February 12, 2011

New faces, NOT!

Fuhhhhh. I love blogger's template design!
Tak payah aku susah-susah nak mengadap coding html sampai pusing anak mata.
Fuhhh fuhhh fuhhhh.

Berjaya tukar background picture, a bit of the layout and stuff. 
Semua dalam sejam lebih gitu. 
Kalau dulu masa pakai coding ajer kan, berjam-jam nak edit template semua.
Itu kalau internet dah cukup laju.

Dengan nak carik background image lah, itu lah ini lah.
Dah berapa jam habis.

Sekarang main click-click ajer dekat blogger punya template design.
Walahhhhhh!
Sudah bertukar wajah.

Oh, header aku tak tukar pun. 
Aku malas lah nak carik header comel-comel nih.
Nak melukis apetah lagi kannnnn.
Aku suka kalau gambar kartun-kartun nih.

Cuba tengok background tuh.
Tuh aku download dari Windows punya website untuk background image.
Kena credit lah kan hak orang nih. 
Dari Choobies background tuh.

ZOMG! Choobies nih dia punya images cantik-cantik ok.
Aku suka sangat sebab pastel colours dalam gambar dia.
Hikkkss.

See, aku edit sikit background tuh.
Letak nama kitaorang adik beradik.
Muahahahhahahha.

I miss my family!!!

Oh oh.
Font pun tukar.
Kalau nak tau, dalam real life, tulisan aku lebih kurang font blog nih lah.
Bukan nak kata sebijik sebijik huruf sama saiz ke apa, tapi perasan tak, jarang-jarang kan huruf dia?
Macam tuh lah tulisan aku.
Macam budak-budak. 
Bahahahhaa.

Oklah. 
Not feeling so well.
Seharian tido.
Kerja tergendala.
Nih ok sikit lah cuaca tak bahang dah sebab hujan lebat tadi kan.
Kalau tak, pening kepala ok sebab bahang sangat.
Huhuhuhuhuuhu.


No comments: