Saturday, February 26, 2011

Another one :)

Hari nih hari penat sedunia. Aku duduk dekat lab dari pagi sampai lah pukul 6pm-ish. Penat sangat-sangat seharian buat kerja. Berdiri memanjang pulak tuh. Sebab aku dengan sorang kakak nih jer buat kerja kat lab, and aku tunggu dia siapkan lab sebab aku yang pegang kunci lab, so dia offer hantar balik. 

Walaupun dekat jer fakulti aku ngan umah nih, dalam 5 minit berjalan, tapi time penat, rasa jauh sangat. Nasib baik dia offer nak hantar. Maybe kesian kot tengok aku tunggu dia siapkan kerja. Padahal takdalah lama mana tunggu, dalam 10 minit gitu jer, sebab before tuh pun memang aku buat kerja kan.

So, before naik umah, beli makanan siap-siap. Badan lemah gila. Tak larat sangat. Sampai jer rumah, online jap sementara tunggu Maghrib. Lepas jer Maghrib terus bantai tido. Bangun tido kol 10pm-ish. Mandi semua-semua, then bila keluar bilik nak panaskan makanan, tengok atas desk ada hadiah :)

Panjang kan mukadimah aku? Hahahahhahaha. Biasalah, suka sangat nak bercerita tak tentu kan. Gini lah gamaknya. Aku nak explain kenapa aku tido lepas Maghrib sebenarnya. Hahahahhahahahha =))

Apa aku dapat? Ermmmmm. Tau Sticky tak? Dekat Pavilion ada. Asiah bagi kat aku. Terharu. Birthday dia aku tak bagi hadiah lagi. Al-maklum, tengah ikat perut nih. Nanti kita bagi ye Ac :)



nih lah yang aku dapat. sedap sangat ok. comel kan? ada muka smiley and ada butterfly.
entah macam mana buat. aku pernah usha. sampai sudah tak puas hati sebab tak paham camne dorang buat faces tuh.

Thanks Ac :) sooooooooooo much!!

Ada lagi nak bagi hadiah? Tahun last aku dekat UKM nih. *perasan pemes gila*

Oklah. Nak tido lah. Esok kena masok lab lagi pagi sampai petang. Fuhhhhhhh!

Babai!!

p/s: Aku try buat cool. Tapi entahlah. Rasa macam senang-senang kena amik kesempatan oleh orang tuh. I mean, bila dia SMS aku dulu, aku reply jer. Tapi bila aku yang start dulu SMS, susah gila dia nak reply, kadang reply sekali jer. Apa ingat aku nih tempat dia hilangkan bosan? Lepas tuh, senyap jer. Hishhhhh. Sakit hati oo!

No comments: