Tuesday, February 22, 2011

Bengang gila lah aku dengan orang macam nih!

Macam-macam lah aku nak cerita kan. Tapi tuhlah, sebab macam-macam sangat sampai tak tau nak cerita yang mana satu dulu. Biarlah aku cerita pasal sorang nih jer lah dulu. Tuh pun aku tak bagi semua orang baca.

Kalau nak baca, aku boleh bagi password, tapi orang tertentu jer lah aku bagi. *bajet macam ada yang berminat nak tau*

Aku bagi orang tertentu jer baca. Malas nak public kan benda nih. Menyampah ok!! Bengang tahap cipan beranak!

2 comments:

Aiza Aidid said...

jgn mrh2 n sdh2 ain!
take care k =)

Hariq-Sha said...

put:

hehehehhehe. dah tulis lam blog dah hilang dah marah :)