Monday, October 5, 2009

Yeay...It's all said and done!! :D

weeeeeeeeeee2~!
alhamdulillah...akhirnya...setel dah Bengkel Asas Fotografi 2009~
suke suke suke...~
banyak sgt gmbr di amik...byk sgt pengalaman diperoleh...
banyak sgt info masok otak...huhuhu...
cramp2~

gmbr2 terlampau byk dlm camera sumer org..
huhuhuuhu...
and yes,
me myself takde camera..
camera phone jer ade...huhuu..

sgt seronok boleh mencuba mcm2 jenis DSLR...
fufufufufufufu...
tgk DSLR yg sgt besh tuh,
makin tak sabar nak angkat satu.

nanti aku cter secara details pasal Bengkel nh ye..
aku penat sgt nh...
td tdo awal gler...
pas maghrib dh surrender ngan mata nh ha..
tak larat nak duduk langsung..
penat gler sehari2 berjalan2 di tasik n mengambil gmbr..~
sukeeeee2~

esok aku akan ke Lumut, Perak.
buat ape?
nak pergi tgk how oxygen chamber untuk rawatan tuh functioniong..
kat TLDM Lumut.
perrrrghhh!
kebas montot dok lam bas lelama esok.
balik hari pulak tuh.
penat penat~~

klah...
nh just a quick update nak cakap yang bengkel yang aku n few more students handle dh selesai.
lega sangat2 nh.
tunggu masok meeting post-mortem minggu depan jer.
thanks kepada yg sudi hadir and join as peserta.
and terima kasih sangat2 kat penceramah iaitu En Raai.
byk sgt ilmu yang die dh bagi.
and banyak sgt lagi yg aku ingin sgt nak blaja.
tunggu aku angkat DSLR satu insyaAllah kalo takde ape hujung tahun nh...eheh.

selamat kembali bekerja sumer.
and selamat menghadapi kuliah kawan2~~

daaaa~

p/s: rindu sgt kat die. tapi yea, masa itu penting. bagi masa kat diri masing2. and yes, idup aku tak terganggu pun, cuma rs rindu kat die jer melebihi dr biasa. huhuuhu. miss u syg, love you! :)

No comments: