Saturday, March 28, 2009

heheheeheheh...~~

hie!

nak tulis entry nh dlm previous entry...tp cam takde kene mengene ngan earth hour...ekekeke :P

semlm...ari presentation untuk Biostatistik(aku menci mende jadah nh)...lega seyh lepas dh bentang..dpt plak group last bentang...adeyh..ponat nunggu...tak tdo semlman..pastuh pg2 tuh muntah...masok angin kot sbb sejuk sgt...huhuhu..

tau2 aku bgn kol 8!!!!!! bentangnye kol 8am kalo ikut jadual!! yelah, tertdo kol 7 lebih tuh sbb ngantok..bergegas mandi bagai...smpai fac 8.30am...rupenye kol 9am br bentang! ceittttttttttttttttttttttttttttttttt!!

ape2 pon...tahniah kat sumer...sbb dh bentang...group aku EVH 2..ketua, Ikah...THANKS to ikah, asiah, anis, alia, izzah, mira, rose, zun, daus, cho, epul ngan daie...and aku...

dorang byk bertungkus lumus..aku buat part sket jer..

ari tuh disebbkn aku dok depan skali dlm DK1, aku jd penjaga ms tak bertauliah dibantu oleh anis...ekekek..

ape2 pon..dh lepas...minggu depan attachment kat PKD Petaling...harap2 aku nye group(group 2) dpt kes Denggi sbb tuh kes plg byk kat Petaling. FYI, Petaling mencatatkan kes Denggi tertinggi kat Malaysia. hmm...dpt food poisoning case ok gak sbb byk gak...kalo Tibi cam ssh sket plak..

ape2 pon...Goodluck EVH/2 untuk PKD Petaling minggu depan..caiyok2!! aku de lab Entomologi ag tggl...tak sabar mahu abeskan sesi lab...and presentation Epidemiology untuk kes PKD Petaling minggu seterusnye..hmmm...byk keje~

klah...toodles!! salam :)

No comments: