Saturday, July 31, 2010

Sepet yang punya.....

aku terlupa ok pasal citer nih. hari tuh punyalah aku excited nau nak buat entry kan. siap email-email orang yang berkenaan. sekali kau, lepas tertido tuh, bila bangun dah tak ingat. hahahahahah. tadi masa aku godek hengpong aku nak buat entry yang before entry nih, terus tengok gambar tuh and baru teringat. keh keh keh.

nih kisah bila eyh. lupa lah. hari aku keluar dengan Kak Khai and Kak Eja. 2 minggu lepas rasanya kot. hilang ingatan dah. ermmm. yang penting hari aku keluar tengok Mantra yang boring itu. hohohohohoho.

lepas tengok movie tuh, ktaorang bertiga pergi lah Kinokuniya atas tuh. kakak berdua tuh nak check out dorang punya member satu batch tapi lain kos. Kak Eja cakap ada member dorang kerja ctuh. so, ke Kinokuniyalah kita.

masok-masok jer dah nampak target yang nak dijumpai tuh. tapi dia tengah sebok. so pergilah seksyen novel melayu dulu. kakak berdua tuh nak usha novel melayu. sementara dorang usha novel, aku melilaulah area-area ctuh gak. melilau-lilau nih, terpandang lah satu buku. dalam hati terdetik lah "eyh, maamt nih. betol ke salah orang aku nih?" terus amik gambar sebagai bukti. hohohoohoh. lepas tuh beriya jer nak ingatkan kakak-kaka tuh pasal mamat tuh. siap cakap "eeeeee, nih lah, pakwe blogger yang sepet tuh lahhhh." ingat takkkk?? tapi hampa, dorang takleyh ingat langsung. blog dorang pun dah bersawang kot. tunggu roboh jer. hahahahahha.

nih haaaaa....

nampak? aku pelik lah. aku zoom jer terus kuning pulak gambar.

nih ok sikit kan? 

haaaaaa. amacam? ada yang kenal? kalau siapa-siapa baca blog Ceeramoon or Viruspadu mesti tahu mamat nih. sebab nih pakwe adik dorang, si Sepet tuh ha. kan keluarga dia macam satu family siap ipar duai biras semua blogging jer. hehehehhe. blur lagi tengok gambar? ermmm. siapa lagi, mamat Qery lah. aku takut lah salah orang kan. since aku baca blog Sepet dulu, dia cakap pakwe dia ada amik gambar untuk cover novel. and dia dah pun btau novel apa. takda pulak aku rasa novel yang nih. tuh yang musykil kejap. aku email lah Sepet. memang betol pun pakwe dia. hihihihihhihi.

Sepet, apa perasaan eyh pakwe nya muka terpampang depan novel??? hihihihihihi. 

gila jakun aku nih kan siap nak buat entry. fedulikkkkkkkkkkk~ :P aku tak pernah tengok orang yang aku kenal dalam cover novel. i mean bukan kenal in person, tapi sebab baca blog dorang, so rasa kenal lah. ishhh. tak paham ke? takpelah. biar aku jer paham :D

No comments: