Saturday, July 31, 2010

Minggu-minggu yang melampau....

lama dah aku tak update blog yang entah apa-apa nih. iskkkkkk. hari-hari pun aku bukak blog nih. tapi aku tak update jer. pergi blog hop jer manjang pun. itu pun curi-curi masa ok~

semuanya gara-gara nak siapkan proposal tesis. hari 1st puasa karang present nya. iskkkkk. cuak pulak. minggu depan, Jumaat, mock presentation depan supervisor. iskkkkkk. semalam dah jumpa dah SV and tunjuk segala apa yang dah dibuat. ermmmmm, so far Alhamdulillah, Doktor cakap ok jer my proposal. cuma kena tambah satu lagi komponen untuk kajian. and oh, kena study balik statistik!!! help weyhhh!!! mana entah notes biostat. huuuwwwww. nih lah akibatnya, blaja untuk exam semata-mata.

oh speaking of busy. disebabkan aku dah lama tak hapdet blog nih. aku jadi malas nak ungkit balik cter yang dah 2 3 minggu lepas. tak thrill weyh. keh keh keh. yang penting aku dah tengok Despicable Me yang super adorable tuh, dengan Mantra yang entah hapa-hapa. mencik tau citer tuh.

this weekend sunyi lah. sebab my housemates, semua balik kampung. iskkkkkk. tinggal aku ngan Dayah jer. Dayah sebok dengan case study patient dia. so memanglah tak kacau dia kan. lagipun  dia dah start praktikal dekat HKL sana. dah ala-ala bekerja. lagi aku taknak kacau weekend dia.

disebabkan hari nih aku bangun tersangat lambat, which is sangat-sangat lambat tapi still dimaafkan sebab tak sampai tengah hari lagi, aku buat keputusan, hari nih duduk umah baca jurnal or buat kerja-kerja sepatutnya jer lah. esok jer nak keluar. nak tengok wayang weyhh!! ada 3 movies aku nak tengok, sebab review dari member semua baek-baek punya~ Soccerer's Apprentice, Inception and Salt. aduhhhh!! pergi tengok sorang sudahhhh~

minggu depan ada satu hari takda kelas. yess! aku nak pergi MidV. nak ke Jusco besar tuh. aku nak shopping weyh!!! Jusco tunggu akuuuuuu! akan ku siap semua kerja hujung minggu nih. hohohoho.

eyh, klah. takda menda nak cter. tajuk pun ada kait ngan awal-awal entry jer. muahahahahha. happy weekend people!!! :)

No comments: