Sunday, February 21, 2010

The So-Not-Lonely-So-Not-Boring-but-Alone nye 11 days holiday :D

hamikkkkkkkk!
panjang gler tajuk...ngeh3..
aku start holiday lepas abes jer paper midterm 10/2 ari tuh..
org len maybe ade paper smpai 12/2..
tapi aku nye paper 9 ngan 10 jer untuk minggu midterm exam..
tapi naek cuti nh ade ag satu paper 22/2 nh..
huk huk huk..

cuti 11 hari nh aku dok KTSN jer..
aku tak balik Kuching or pergi mane-mane tempat untuk bercuti..
eheh..
giler ahhh dok sorang2 kat bilik..
nak kata boring sgt tuh, takdelah..
sbb kawan dtg dr Penang ari Sabtu tuh..
ade gak lah kuar ngan dia weekend tuh..
takdelah bosan mane...
beshlah gak..
bila dia dh balik plak,
mmber UiTM plak ajak kuar tgk wayang..
so basically,
my days were fully occupied la untuk several days jer lah..
ari2 yg aku dok bilik plak,
aku layan ym ngan mmber..
tak pon aku men game..
takpon aku layan FB..
takpon aku bc blog...
sonok oh bc blog org... :D
terisi hari2 aku bc blog org..
takpon aku layan PSP...
takpon aku bc notes, kata ade exam naek sem..
paling tak bosan ialah tido...
tambah2 tgh "cuti"..
lagi syok tdo...takyah set alarm..
takyah rasa bersalah kalo tak set alarm...
takde terlepas waktu solat..
hehehehehhehee~

ari nh last cuti...
esok dah start balik minggu kuliah..
huhuhuhuhuh..
malas jer rasa..
maybe sbb dimulakan dengan bismillah...
eyh bukan2...
dimulakan dengan exam kot..
huk huk huk

mula2 nak cuti ari tuh..
aku dok pk ler nak watpe dok kolej jer nh...
alih2...
dh nak abes cuti..
tak terasa pon..
walaupun rindu kat family tuh mmg membuak2..
tapi dh tau dok jauh tuh,
redha jer..
ari2 calling2 dorang pon ok pe :)
hikkkssss

dhlah masa 14 ngan 15 tuh cafe kolej tutup...
seb baek on 14th tuh kuar ngan mmber dr Penang tuh..
kalo tka mau kelaparan..
(tipu jer sbb dlm bilik de jer megi..malas jer)
and seb baek ade Kak Nad,
and kete Thiru..
leyh Kak Nad bawak g makan kat Kg Baru..
heheehehhehe...

so basically cuti nh takdelah lonely walaupun alone..
alone and lonely 2 different things ok~
sometimes kta alone,
tapi kta tak rasa sunyi..sbb ade yg hiburkan wpun takde kat sekeliling kta..
sama ada YM, FB, Blogging or SMS :)
tapi ade org tuh, die rasa lonely jer wpun ade kwn2 sekeliling..
so,
im not lonely walaupun im left alone masa cuti nh :)
thanks kepada kawan yg slalu jadi peneman.
syg lah kat kamu~~~
:)

klah...selamat hari minggu!
:)

p/s: rindu adelah satu benda yang sgt sweet untuk dirasa walaupun pahit untuk dilalui :)

No comments: