Monday, February 22, 2010

Sangat malas…..MALAS!!!!!

hehhhhhhhhhh~
ape pasal entah perangai malas nh melampau2.
malas giler nak buat ape-ape sekarang.
nasib baiklah memang takde ape yg perlu disiapkan segera.
malam nh malam berdansa…..
eyh,
bukan…tipu jer tuh..
malam nh malam untuk bersenang-lenang golek2 ataih katil sampai jatuh dari katil tuh…
serius aku rasa sangat malas.
macam lebih elok tak berbuat ape2.
termasuklah menulis blog.

tapi sayang dgn blog punye pasal..
macam kesian tgk lama sangat tak berupdate..
sawang pun mengalahkan mansion yang kene tinggal 10dekad kot…
maka terciptalah untukmu
wakakakakakak…
sajer je…
terciptalah entry tak bertamadun nh..
sajer lah nak membebel ntah ape2 dalam entry nh..
blog aku,
aku nye pasal ler nak ckp pasal ape…
kan kan kan?
ade tak puas hati ke?
tak puas hati pergi buat blog sendiri dan puaskan hati anda :D senang kan? hehehhehehhehe

hari nh dahlah hari 1st kuliah semula setelah 11 hari cuti..
hek eleh kecoh arr ko…
baru 11 hari cuti~
suka hati laaaa…
org laen memulakan minggu kuliah dengan perasaan malas masok kelas..
aku plak terpaksa memulakan kuliah dengan perasaan mcm nak bakar jer kelas tuh…
sbb ape?
sbb kene bertungkus lumus start hari 1st dengan exam..
hampir mendapat carpal singh tunnel syndrome tahu?
menjawab 8 drpd 12 soklan esei panjang dalam 2jam..
naseb baek die suruh pilih 8…
kalo die suruh pilih 14 macam mane?
confirm aku dah jawab 16…
dengan ketiga2 pen yg aku bawak tadi tbe2 ink kering…
padahal ink tak smpai separuh pon dipakai..
and nasib baik exam dalam kelas semata2..
so boleh menoleh ke belakang dan pinjam pen org..
ehehheheheehee…
tebalkan ajer muka..
seb baek compact powder dh ditempek..
kalo tak mesti nmpk merah2 sebb malu…
i kan pemaluuu~
:P

lepas abes exam kol 11am tuh,
terus berdesuppppp mcm superman pergi ke Maju Junction…
p sorang2 sudah…
nak bergerak pantas nye pasal..
sajer gedik, banyak duit so jalan2 ler….
hehehehhehehehe…
takdelah…
aku nak singgah Guardian nak bli facial cleanser ngan cotton buds…
muahahahahahhaah…
semata2 bli 2 mende tuh jer nak pergi smpai Guardian Maju Junction…
padahal Guardian Kg Baru ade jer…
sajer lahh…
bunyi Guardian Kg Baru mcm tak besh nak kunjungi..
Guardian Maju Junction bunyik macam up sket…
walaupun tmpt tuh takdelah up mane :D
facial cleanser aku takde dijual di kedai2 biasa lah uoollss…
kalo tak, aku p terjah UO dkat ChowKit jer tau..
boleh bli pen skali…
tapi facial cleanser tuh dkat Watson or Guardian jer paling confirm2 ade…kiranya ko takkan menyesal lah kalo pergi Guardian or Watson sbb mmg ade jer…
dhlah nak bli pen pon tak tau kat mane dalam Maju Junction tuh…

nak menapak ke Sogo or Pertama Kompleks,
mcm rajin sgt kannnnnnn?? :P
aku penat…tak tdo semalaman…
last aku tdo adelah ari Sabtu malam….
bygkan betapa tingtong kepala aku sepanjang hari nh..
penangan exam…
nak abes bc notes…
padahal cuti seminggu…tapi notes ttp bc sehari before exam…
adattttttttttt~
dh bc awal2 pon ttp akan bc balik malam seblom exam..kan?
lepas pergi Guardian, bli ape yg ptut tuh..
pergi Pizza Hut plak…
makan ini…
P22-02-10_12.07[1]
Pilaf Rice with Beef Kebabs
air amik Manggo Lassi~

pas abes nye makan tuh…
trus amik cab balik ke fakulti…
mata dah berat gler..
laju2 jalan pergi ke U-Mart nak bli
a rim A4 paper..bli bekalan air mineral 3 botol besar
terkedek2 aku bawak sumer tuh..
berat yg amat..
dahlah badan penat gler..
smpai2 surau trus landing…
dpt tutup mata 20 minit pon jadilah…
then pergi kelas…
klas ptg smpai kol 4.40pm kot..

dlm kul 4pm gitu dpt sms dr unknown number…
hmate kepada a dear friend in Penang…
dear friend of mine kene ragut..
damn!
risau gler..
takleyh concerntrate dlm klas..
padan die senyap takde sms..
kene ragut rupenye..
byk gak rugi..
tapi paling penting die tak ape2…
fuhhhhhhhh~
tak lena duduk dalam klas kerisauan..
kesian die~
and terharu gak die hafal no aku…ekekekkekek~
:P
weyh,
aku hafal tau no kawan2~
cuba try test me :P

klah…
aku nak tdo pasnh..
penat nh…
seb baek klas esok kul 9.30am…
tapi smpai ptg jgakkk~~

entry diakhiri dengan gmbr kucing2 kawan baekku, si Peruz tuh ha…
aku mane nak bela kucing mcm nh..
mau Mama aku mengamuk bulu berterbangan dlam rumah..
Ayah dhlah ade resdung…hehhehehehe..
DSC00870 comel kan?
sekarang dh besar haaa….nh ntah tahun 2009 bulan bp ntah punye gmbr…hehehehehhe :P
aku suke nau yg paling kiri yg tgh berdiri tuh…
comel seyhhhhh~
nama2 dorang aku lupe…
nnti tunggu aku dh keje nanti…aku bli sekor yg comel2 hok gini..
aku suke british or scottish shorthair… :)

klah…masa untuk cau cincau…
sekali lagi…dibawa khas oleh Windows Live Writer~
:P
selamat hari Selasa~

p/s: still in shock dgr ade kwn yg very dear kene ragut…hish hish hish..peragut…ko takde keje len ke? gi ragut rumput ke? huhuhuhu~

No comments: