Friday, December 11, 2009

Last Day In Kuching~

uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~
mula mula harus nangis dulu ye..
sedeyh nh sedeyh nh..
nak tinggalkan Kuching dah malam nh..
huk huk huk

taknak balik KL boleh?
(mcm boleh jer dok tye macam tuh..huhu)

serius lah...
takde langsung mood untuk ke KL balik..
huhuhuhuhuhuh...

and aku bukan lupe ke ape nak update blog masa cuti..
tapi dh nama cuti..
aku mmg takmo lah blogging..
aku lama tak dok umah borak2 ngan adik2 parents aku..
raya puasa ari tuh pun aku tak balik kan...huk3
so aku lebih meluangkan masa untuk family..

walaupun hari2 pon duduk umah jer..
bosan mmg bosan..
tapi adik ade..
boleh borak2 sakan..
hikssss..

aku demam panas nh...
dr ari selasa ari tuh dh rasa semacam jer sejuk...
tapi tak btau pun sape2..
yelah,
kalo time ujan sejuk, normal lah kan..
aku time matahari tegak tas pale pon aku kesejukan..

tuh pon aku tak btau Mama..
smpailah ari Rabu malam ari tuh..
masa aku tunjuk Mama badan aku naek rashes..
(aku rs kalo aku demam badan naek rashes n jerawat..huhu)
terus Mama bising2 cakap badan aku panas gler..
huhuhuhuh...
dan2 jugak die p amik ubat suh aku makan..
terus dapat layanan 1st class ward di umah sendiri...
hek hek hek hek..
anak nak balik KL kan..
minggu depan praktikal pulak..
mane tak bising die bebel2...
huhuhuhu..
tbe2 terharu masa Mama bg makan ubat amik air selimutkan bagi sweater..
nanges woooo aku T___T

klah..
aku pening pala nh..
nanti dh sampai LCCT malam kang aku update sket ye..
kalo aku rs nak cter mane cter yg dh basi tuh..
aku blog lah nanti..
btw,
aku nengok Storm Warriors a day earlier than the premiering day, ari Rabu tuh..
nanti lah review...
nak tgk Princess Frog plak kat KL nanti..ade nak teman?
eheh..

happy weekends sumer!
:)


p/s: Mama dalam plane skrg to KL..hope die smpai dgn selamat..esok boleh jumpe die shopping2 di KL :) die pergi seminar bukan saje2 tinggal husband and anak2 tau...hak3..and sbb tuh aku takleyh nak join tdo kat hotel ngan die T__T


No comments: