Saturday, December 12, 2009

Kemas dan Chantek :) Routines every time balik KL :D

fuhhhhhh...
alhamdulillah~
sampai dah kat bilik around 7am-ish td..
walaupun badan sgt penat and lemah..
aku gagahkan jgak badan nh...
kata otak control badan kan...
so lam kepala dok ckp "kemas bilik kemas bilik!"
akhirnya lepas 45mins tahan penat,
kemas dan chantek dh bilik~
:)

dah sapu dah lantai..
mop pun dah..
perabot dh lap sumer buang debu..
cadar dh tukar..
cadar kotor dah rendam..
kang nanti 2 3 jam ag baru basuh..
tingkap dah bukak..
udara fresh jer pepagi nh..
kalau ikutkan hati nak jalan2 kat tasik..
tapi mengenangkan badan maseh lemah longlai sbb demam
tambahan pulak tak tdo semalaman..
so aku skip lah..
mau pengsan...
kalo aku dh tdo semalam..
aku pergi tasik..
nak tdo jap ag..
ptg karang dating ngan Mama kat Mid..
weeeeeeeeee2~

oh,
kalo shopping demam aku ke laut terus dah..
hak hak hak..
lepas shopping jer demam kompom dtg balik..
=P

suke oh Mama ade kat KL!
die ade seminar smpai esok..
esok malam baru dia balik ke Kuching..
ptg nh pas die seminar jumpe die kat KL Sentral..
aku takleyh gedik2 tdo bilik hotel die..
sbb nh gomen byr..
lagipun yg sebilik ngan Mama nurse dari Hospital around KL nh.
bukan kawan die kat SGH nun..
kalau kawan die..
aku join jer..
bak kata Mama
"1Malaysia kannnnnn..."
hikssss

baju aku tak abes unpack ag..
maseh elok terlipat dalam luggage tuh..
tak termasok 2 luggage besar yg nak di unpack..
itu sumer akan aku buat esok hari seharian..
Isnin dah start pektikal dah..
aku Kumpulan 1..
1st week nh aku attached kat KLIA...
haaa...sape2 yg ade nak g KLIA tuh..
roger2 aku aa...
leyh jumpe :P
aku pektikal office hours of coz~~
nanti leyh letak gmbr aku lam kokpit plane kat cnh..
(berlagak jap...yg flight attendants n pilots sadap ok!)

klah..
aku nak rehat...
nak tdo puas2..
seb baek leyh jamak..
Islam memang memudahkan..
takdelah aku risau nak tdo smpai Asar kot2 nh..
huhuhuh..

aku baru pas makan ubat nh..
kene tdo dulu ye
=)

Selamat bertemu kembali Kuala Lumpur si Ibu Kota!
(^_^)v

p/s: biological clock body harus diubah mengikut masa orang yg bekerja...mungkinkah aku akan mula tdo awal and bgn awal? 12am the max untuk tdo? mungkinkah? kte tgk esok malam :)

No comments: