Sunday, December 13, 2009

Exhausted but Fun :)

Semalam dating ngan Mama di Midvalley..
shopping dan cuci mata skali..~
hik hik hik..

lepas kemas bilik pagi tuh..aku pon tdo dgn demam yg tba2 jer naek balik tgh hari tuh..
tgh hari buta tdo pakai selimut dan sweater dengan stokin..
pukul 3pm bgn mandi and basuh cadar sumer..
pastuh around 4.30pm baru siap2 kuar..

Mama call around 4.45pm..
die dh kat Mid~
perghhhh..
aku lak maseh dalam cab yg tgh queue nak isi gas...
huhuhhuhu..

around 5.40pm kot smpai Mid..
sian Mama tunggu lama...
sampai2 Mid misi mencarik Mama..
adoiiii...
dengan ramai org cmtuh..
pening pening~

seb baek my 1st instinct nh kuat..
so takdelah dok kehulu kehilir carik kedai..
skali teka jer dh btol jalan...
hehehhehehhe
:)

jumpe Mama kat dalam KAMDAR..
hohohohoho..
kalo masok KAMDAR,
maknanya Mama bli kemeja adik..
adik adalah besar mcm rugby player...
size bajunye adalah available di KAMDAR semata2 untuk kemeja formal~
kedai laen takde dah T____T

pastuh g shopping kat reject shop..
baju aku pakai adalah butang mau tercabut..
kang nampak yg didalam..
so terpaksa singgah mencari simis chantek2..
mau ke FOS tetapi jauh benar di ujung seblah North Court..
alang2 di South Court,
terus jer lah ke Reject Shop..
beli simis dah pergi toilet terus n pakai terus simis..
lepas tuh baru lega boleh bukak button tersebut..
adoiyaiii..

lepas shopping2,
g Food Court..
Mama n aku adalah lapar yg terlampau..
aku tak lunch ag...breakfast pun tak..
last skali pon McD kat airport masa smpai airport malam seblom tuh...
gler kentang lapar kot!

Mama having sizzling noodles..
me myself amik TeppanYaki..
dekat KLCC lebih sedap~
yg kat Mid nh ok2 lah~

pas makan borak2 jap..
gelak2 ngan Mama..
pastuh g floor LG sbb nak tapau Tako Tao yg sedap..
hehehhe..

Mama pon suke Tako Tao tuh~
hiksss..
:P
so tapau 2 set for us~

pastuh nek atas balik and amik cab~
naek satu cab jer...
pas anta aku kat K1,
terus cab anta Mama g Nikko Hotel..

ari nh Mama balik Kuching dah..
flight die kol 7pm..
td die call masa die kat KL Sentral...
huhuhuhu
miss her!

pastuh td jugak aku unpack luggage..
kema dalm almari..
clearkan ape yg patut..
lipat baju chantek2..
gantung baju kurung sumer..
perghh..mmg penat!
tpai berbalo2 lepas tgk bilik dh kemas..
almari dh kemas..
heheheh..

skrg aku nak tdo!!
esok pektikal wooooo~
excited+nebes!
huhuhuhuhu

k sumer..
aku p rest dulu ye..
hehehhehe...

daaaaaaaaa~


p/s: hmmmmmmmmm...~ nak tgk Princess Frog!!


No comments: