Thursday, November 5, 2009

it's short~ :D

waaahhhhhhhhh~
lega mak~~~
ngeh3~
weeeeeeeeeeeeeee~
dh gunting dah rambut~
fuhhhhh~
puas hati~

semalam lah nh.
pas abes paper,
pas lunch sumer..
gigih bersemangat balik bilik kemas2 barang.
nak ke Plaza Rah~

niat asal nak ke salon satu nh.
kat area Kg Baru.
senior pomot ckp ok tmpt tuh.
dah alang2 dekat Plaza Rah tuh,
so ape ag terjah Plaza Rah lah ptg tuh.

tapi keciwa cheq noo~
sampai2 depan kedai..
CLOSED!
aiyoooooooo!
penat jalan kaki ke ctuh...
perghhhhhhh!
pastuh ape ag,
berpatah balik ke Plaza Rah lah jawabnye..
tsk tsk tsk.

tapi disebabkan niat aku nak gunting rambut tuh membuak2 di dada..
aku gigihkan jgak nak gunting jgak rambut hari tuh.
so aku decide pas Maghrib around 8pm tuh gerak ke Maju Junction plak.
nh mmber cakap ctuh de salon.
kata carik tmpt dekat2 kan.
haruslah aku terjah MJ tuh...

aku gerak around 8.20pm.
sampai2 MJ dalam 8.30pm.
hish!!
satu floor tuh salon die sumer tutup!!!
perghhhhh!
hangen btol!
aku kuar lambat sgt ke weyh?
ingtkan kat KL nh awal lagi 8.30pm tuh?
huhuhuhuhuhuhuhu

pastuh haruslah aku gigih jalan kaki ke Pertama Kompleks pulak..
yelah..
dah alang2 aku kuar kan..
baek aku carik smpai jumpe salon yg bukak..
tuh pon tingat mmber ckp kat Pertama pon ade salon.
dgn gigih jalan laju2 sbb boleh imagine mmg akan byk tutup dh kedai,
sampai2 Pertama tak nengok kiri kanan dah...
men redah jer carik salon..
aku dhlah mencik gler kat Pertama sbb dalam tuh mcm MAZE..
pening aku~

sumer tutup!!
tak puas hati aku tawaf lagik..
akhirnya jumpe satu salon bukak lagik~
Malay ownernye..
pompuan..
oklah tuh~
blasah~

tunjuk gmbr nak rmbut cmne..
zap zap zapppp..
die gunting..
jap jer dh siap..
aku last customer lah of coz..
aku kuar jer die tutup kedai hokey~
hahahhahahhahha
RM25..
seb baek aku bajet RM30..
huh!

pastuh g KFC,
tapau untuk budak2 Plaza Rah tuh skali.
kata numpang bilik orang semalaman kan..
mestilah rasa cam nak bg something..
heheheheheh.

oh,
aku g sorang2 jer pon malam semalam...hiksss :P

p/s: puas hati aku rambut aku pendek tak pendek...muahahahaha :P

No comments: