Thursday, June 25, 2009

demam+ sprained wrist~ huhuhu

huhuhu
demam!!
adeyh, tak ske btol demam nh.
2 3 hari nh dh rasa semcm.
akhirnye semalam dok ketar smpai ke pgi smpai ke skrg.
huhuhuhu.

untuk menambahkan keterukan suasana,
semlm ms tgh jalan2,
terpijak ape ntah yang licin.
dh teruslah hampir melakukan aksi gimnastik terlarang.
bagi mengelakkan kepala terhantuk,
aku pon g lah tahan dinding.

dengan tak semena2nye,
tergelincir plak tgn dr dinding (apedaaaaa!!)
lalu terjadilah peristiwa wrist ku terseliuh!!!
waaaaaaaaaaaaaa!!
sakit woooooooooooooooooooo!!!

huhuhu.
skrg pon menaip ala2 burung ketuk2 pokok.
ketak ketuk ketak ketuk.
seb baek tgn kiri nh dh biase menaip..laju gak aku typing2 nh.
huhuhuhu.

so skrg condition aku.
lapar tp takde selera..
demam and sakit wrist.
tp aktif menaip dan bermain game.
salah sape???
hahahahhaha.
salah sndiri la kalo lmbat baek.
huhuhuhuhu

oh ya,
semlm keje aku dok berkejran ngan kucin jiran yang cube merogol kucing aku.
kuang ajo punye kucing tuh.
2 skali plak tuh nak merogol.
aku plak dgn berpakaian baju tdo kelawar tuh pon pergi lah mengejar 2 ekor
tuh smbil memegang paip getah dan menyiram2 air ke arah 2ekor tuh.
aku kompom,
jiran2 aku mesti terlopong nengok aku semlm.
peduli ape aku.

dhlah kucing 2ekor tuh tak cntik,
ade hati nak buat anak ngan kucing aku tuh.
ceyh3!!

hmmmm,
tinggal seminggu lebih jer ag aku kat umah.
huaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!
takmo balek takmo balek!!
huhuhuhu

sekian untuk skrg.
bye2!!

-salam-

1 comment:

PinQib said...

Semakin demam p la, ke klinik,
amek ubat,.
kan melarat kannggg